0

گوشی اقتصادی ویوو T2 پرو رونمایی شد [+مشخصات و قیمت]

گوشی اقتصادی ویوو T2 پرو رونمایی شد [+مشخصات و قیمت]
بازدید 62

[ad_1]

گوشی اقتصادی ویوو T2 پرو به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی میان رده به تراشه دایمنسیتی 7200 مدیاتک و نمایشگر خمیده اولد مجهز شده است.

شرکت ویوو به تازگی از گوشی هوشمند جدید خود به نام T2 Pro رونمایی کرده است. این گوشی به زودی در بازارهای هند در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: گوشی ارزانقیمت ویوو Y17s معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی گوشی اقتصادی ویوو T2 پرو

ویوو T2 پرو دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.78 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1300 نیت و عمق رنگ 10 بیتی است. این گوشی به چیپست 4 نانومتری دایمنسیتی 7200 مدیاتک مجهز شده و در دو مدل با 8 گیگابایت رم / 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم / 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی اقتصادی ویوو T2 پرو

یکی از ویژگی‌های برجسته ویوو T2 پرو سیستم دوربین آن است که شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و لرزش‌گیر OIS، سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.5 می‌شود. در پنل پشتی یک حلقه فلاش LED نیز وجود دارد که ویوو از آن با نام Aura Light یاد می‌کند.

گوشی اقتصادی ویوو T2 پرو

ظرفیت باتری چندان چشمگیر نیست، چرا که کمتر از حد استاندارد و برابر 4600 میلی آمپر ساعت است. با این حال ویوو سعی کرده که این نقص را با قابلیت شارژ سریع 66 واتی و طراحی جذاب تا حدودی جبران کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به سبکی وزن (حدودا 175 گرم)، پنل پشتی شیشه‌ای و گواهی IP52 برای مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار اشاره کرد.

در حال حاضر ویوو T2 Pro در دو رنگ‌ مشکی و طلایی برای پیش‌سفارش با قیمت 21999 روپیه (معادل 266 دلار) در دسترس قرار گرفته است. فروش نهایی و عرضه رسمی این محصول از تاریخ 29 سپتامبر در ساعت 19 به وقت محلی هند در وب سایت Flipkart آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی اقتصادی ویوو T2 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید