0

گوشی اقتصادی اپل با نام آیفون SE 4 در سال 2025 عرضه خواهد شد

گوشی اقتصادی اپل با نام آیفون SE 4 در سال 2025 عرضه خواهد شد
بازدید 27


بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی اعلام شده، احتمالا آیفون SE 4 ارزان قیمت اپل با صفحه نمایش OLED در سال 2025 عرضه خواهد شد.

طبق گزارش The Elec، اپل ممکن است در سال 2025 آیفون SE مقرون به صرفه خود را با صفحه نمایش OLED عرضه کند. در حال حاضر، SE تنها آیفونی است که هنوز از فناوری LCD استفاده می‌کند، بنابراین این تغییر آن را به سایر مدل‌های اپل نزدیکتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اپل مجبور است به دلیل قوانین جدید DMA، برنامه‌های وب صفحه اصلی را از iOS در اتحادیه اروپا حذف کند

نمایشگرهای OLED رنگ‌های روشن‌تر را واضح تر، رنگ‌های تیره را عمیق‌تر و به طور کلی کیفیت تصویر بهتری را در مقایسه با LCD ارائه می‌دهند. به نظر می‌رسد تمرکز اصلی اپل روی کاهش هزینه‌های آیفون SE 4 است.

طبق گزارش‌های منتشر شده سامسونگ و BOE دو تا از تولیدکنندگان بزرگ نمایشگر، برای تامین صفحه‌نمایش‌های جدید اپل با هم رقابت می‌کنند. با اینکه پنل‌های OLED هزینه بیشتری به همراه دارند اما اپل می‌تواند به دلیل رقابت شدید بین تامین‌کنندگان، مقرون به صرفه بودن SE را همچنان حفظ کند.

شایعه‌های منتشر شده می‌گویند با قیمت‌های ویژه‌ای که سامسونگ پیشنهاد داده ممکن است در این رقابت‌ها پیروز شود. طبق گزارش‌ها، قیمت پیشنهادی سامسونگ 30 دلار و BOE برای هر صفحه نمایش 35 دلار را پیشنهاد داده است.

Tienma، یکی دیگر از سازندگان نمایشگر چینی، گران‌ترین قیمت را برای قطعه آیفون SE 4 با قیمت 40 دلار ارائه کرده است. با توجه به سابقه سامسونگ و قیمتی که پیشنهاد داده احتمالا اکثر سفارشات را دریافت خواهد کرد.

قیمت های پیشنهادی تامین کنندگان به اپل فضای کافی برای ایجاد حاشیه مناسب برای فروش هر آیفون SE 4 می دهد. با این وجود اپل هنوز انتخاب خود را اعلام نکرده و به دنبال قیمت‌های پایین‌تر است..

به هرحال تاریخ دقیق عرضه هنوز مشخص نیست اما شایعه‌ها می‌گویند که احتمالا باید تا سال 2025 برای گوشی ارزان قیمت اپل منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آیفون SE 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید