0

گوشی اقتصادی اوپو A78 4G معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

گوشی اقتصادی اوپو A78 4G معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]
بازدید 126

[ad_1]

گوشی هوشمند اوپو A78 4G با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، نمایشگر آمولد و تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام به صورت رسمی در اندونزی معرفی شد.

شرکت اوپو پس از افشاگری‌های متعدد بالاخره از گوشی هوشمند اوپو A78 فورجی در اندونزی رونمایی کرد. البته اوپو قصد دارد این گوشی را در آینده نزدیک در سایر بازارهای بین المللی از جمله هند نیز معرفی کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:‌‌ بهترین گوشی های اوپو 2023

قیمت و مشخصات فنی گوشی اوپو A78 4G

اوپو A78 فورجی دارای یک صفحه نمایش 6.43 اینچی آمولد است که با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (1080 در 2400 پیکسل) و نرخ نوسازی 90 هرتز یک تجربه بصری روان را به کاربران ارائه می‌دهد. در سمت چپ بالای این نمایشگر نیز یک بریدگی برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

اوپو A78 4G

این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که امکان ارتقای آن تا 1 ترابایت با استفاده از کارت حافظه میکرواس‌دی فراهم شده است. قابل ذکر است که این دستگاه از 8 گیگابایت رم مجازی نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع تغذیه این گوشی یک باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع (SuperVOOC) 67 واتی است که طبق گفته شرکت اوپو میزان شارژ گوشی را ظرف 30 دقیقه به 76 درصد می‌رساند.

تنظیمات دوربین پشتی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز بوکه 2 مگاپیکسلی می‌شود. از ویژگی‌های قابل توجه بخش دوربین این گوشی می‌توان به حالت تصویر فوق‌العاده شفاف 108 مگاپیکسلی، حالت فیلم‌برداری دوگانه و حالت پرتره اشاره کرد.

اوپو A78 4G

اوپو A78 4G از رابط کاربری ColorOS 13.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند و از قابلیت‌هایی مانند اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌، بلندگوهای دوگانه، NFC و ultra-volume mode برخوردار است.

گوشی هوشمند اوپو A78 فورجی در دو رنگ سبز و مشکی و در یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 3,599,000 روپیه (معادل 236 دلار) به بازار عرضه خواهد شد. در صورتی که افراد ساکن در اندونزی این گوشی را از فروشگاه آنلاین رسمی اوپو خریداری کنند، یک جفت هدفون White Enco Buds2 نیز همراه با آن دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی اوپو A78 4G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید