0

گوشی اقتصادی اوپو A58 4G معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

گوشی اقتصادی اوپو A58 4G معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]
بازدید 45

[ad_1]

گوشی اقتصادی اوپو A58 4G با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و تراشه هشت هسته ای هلیو G85 مدیاتک به صورت رسمی در اندونزی معرفی شد.

شرکت اوپو پس از دریافت گواهینامه‌های NBTC FCC ،TUV Rheinland و BIS در اوایل این ماه، سرانجام از گوشی هوشمند اوپو A58 4G در اندونزی رونمایی کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه در روزهای آینده در مناطق دیگری مانند هند و تایلند نیز عرضه شود. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی اوپو A78 4G معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی گوشی اقتصادی اوپو A58 4G

گوشی هوشمند Oppo A58 4G دارای یک صفحه نمایش 6.72 اینچی با وضوح 2400 در 1080پیکسل است. این نمایشگر با نرخ نمونه‌برداری لمسی 180 هرتز و حداکثر روشنایی 680 نیت تجربه‌ای روان و با کیفیت را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین این دستگاه از یک اسکنر اثر انگشت در کناره خود برای حفظ امنیت برخوردار است که برای کاربرانی که با آن راحت نیستند قابلیت بازگشایی قفل با چهره نیز در نظر گرفته شده است.

گوشی اقتصادی اوپو A58 4G

در پنل پشتی یک جزیره دوربین دوگانه وجود دارد که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا و یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین اصلی از فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی در ناچ جلویی دستگاه قرار گرفته است.

اوپو A58 4G به یک پردازنده هشت هسته‌ای یعنی هلیو G85 مدیاتک مجهز شده است. کاربران با تهیه این دستگاه و بهره‌مندی از 6 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی، فضای کافی برای همه فایل‌ها و برنامه‌های خود خواهند داشت. انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر اوپو A58 فورجی تنها در یک نسخه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2,499,000 روپیه در وب سایت رسمی اوپو در اندونزی در دسترس قرار گرفته است. این دستگاه در دو رنگ جذاب سبز و مشکی تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی اقتصادی اوپو A58 4G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید