0

گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو معرفی شد [+مشخصات و قیمت]
بازدید 46

[ad_1]

گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو با نمایشگر خمیده آمولد، تراشه دایمنسیتی 7050 مدیاتک و باتری قابل تعویض به صورت رسمی در کشور چین معرفی شد.

شرکت اوپو اوایل امروز از جدیدترین گوشی سری A خود یعنی A2 Pro در کشور چین رونمایی کرد. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اوپو A38 در سکوت خبری معرفی شد [+مشخصات]

قیمت و مشخصات فنی گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو

اوپو A2 پرو دارای یک صفحه نمایش خمیده ۶.۷ اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی به چیپست دایمنسیتی 7050 مدیاتک مجهز شده و از حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 بهره می‌برد.

گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو

طبق قول و قرار شرکت اوپو باتری 5000 میلی آمپر ساعتی A2 پرو کم کم تا 4 سال پس از خرید دوام می‌آورد. حتی اگر سلامت باتری ظرف 4 سال به کمتر از 80 درصد برسد، اوپو یک باتری جایگزین را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد داد. بر اساس آزمایش‌هایی که شرکت اوپو انجام داده، باتری این گوشی پس از 1000 بار شارژ (معادل یک بار شارژ در روز به مدت چهار سال)، 88 درصد از ظرفیت اولیه خود را حفظ کرده است. این باتری از شارژ سیمی 67 واتی به همراه موتور اختصاصی سلامت و تراشه قدرت برخوردار است که بر فرآیند شارژدهی نظارت کرده و از گرما و شارژ بیش از حد جلوگیری می‌کند.

گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو

در پنل پشتی این گوشی یک جزیره بزرگ دوربین با چهار بریدگی دیده می‌شود اما داخل آن تنها یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی (دیافراگم f/1.7، اندازه پیکسل‌ 0.7 میکرومتر) و یک لنز کمکی عمق سنج 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات برجسته اوپو A2 پرو می‌توان به رابط کاربری ColorOS 13.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13، گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و اسکنر اثر انگشت داخل صفحه نمایش اشاره کرد.

اوپو A2 پرو در سه رنگ‌ مشکی، قهوه‌ای (پوشش چرم گیاهی) و بنفش با قیمت 1799 یوان (معادل 248 دلار) برای مدل 8 / 128 گیگابایتی و 2399 یوان (معادل 330 دلار) برای مدل 12 / 512 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. فروش اولیه این محصول در چین از تاریخ 22 سپتامبر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی اقتصادی اوپو A2 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید