0

گوشی اقتصادی آنر X8a با دوربین 100 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی اقتصادی آنر X8a با دوربین 100 مگاپیکسلی معرفی شد
بازدید 40


گوشی اقتصادی شرکت آنر با عنوان آنر X8a به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی از ویژگی‌های برجسته‌ای مانند دوربین 100 مگاپیکسلی و پردازنده مدیاتک برخوردار است.

شرکت آنر به تازگی از گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید خود برای عرضه به بازار بین‌المللی رونمایی کرده است. گوشی Honor X8a در عین داشتن قیمت مناسب از مشخصات قابل توجهی مانند صفحه نمایش بزرگ 90 هرتزی، پردازنده قدرتمند مدیاتک و دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی برخوردار است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی اقتصادی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های آنر 2022

قیمت و مشخصات فنی آنر X8a

قبل از هر چیز به سراغ طراحی زیبا و جذاب گوشی آنر ایکس 8a می‌رویم. در پنل پشتی این گوشی که حالت تختی دارد یک جزیره دوربین مربعی شکل به چشم می‌خورد که داخل آن 4 حلقه دایره‌ای مجزا تعبیه شده است. از میان این چهار حلقه تنها سه مورد آن دارای سنسورهای دوربین هستند. در سمت راست این گوشی نیز دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار گرفته است. در قاب جلویی هم حاشیه‌های بسیار نازک و یک سوراخ در مرکز برای دوربین سلفی دیده می‌شود.

گوشی اقتصادی آنر X8a با دوربین 100 مگاپیکسلی معرفی شد

صفحه نمایش ال‌سی‌دی این گوشی هوشمند 6.7 اینچی بوده و از وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتز و حداکثر 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند. آنر ایکس 8a در بخش سخت افزاری به چیپست هلیو G88 مدیاتک به همراه 6/8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

همان طور که گفته شد Honor X8a از یک واحد دوربین سه گانه در پنل پشتی برخوردار است که شامل یک دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. در جلوی این گوشی هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی قرار گرفته است.

انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند از طریق یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های Honor X8a می‌توان به رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12، شبکه اتصالی 4G، بلوتوث 5.1، وای فای 5 گیگاهرتزی، اسکنر اثر انگشت جانبی و NFC اشاره کرد.

گوشی اقتصادی آنر X8a با دوربین 100 مگاپیکسلی معرفی شد

Honor X8a در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه خواهد شد. در حال حاضر نسخه پایه این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در بریتانیا برای پیش خرید با قیمت 220 پوند (معادل 265 دلار) در دسترس قرار گرفته است. گفته می‌شود کسانی که این دستگاه را تا قبل از 14 فوریه پیش خرید کنند همراه با آن یک Honor Band 6 رایگان نیز دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه در کشورهای مالزی و امارات نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی اقتصادی آنر X8a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید