0

گوشی اقتصادی آنر Play 50 پلاس معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

گوشی اقتصادی آنر Play 50 پلاس معرفی شد [+مشخصات و قیمت]
بازدید 67

[ad_1]

گوشی اقتصادی ‌آنر Play 50 پلاس با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و تراشه دایمنسیتی 6020 مدیاتک به صورت رسمی در کشور چین معرفی شد.

اگر به یاد داشته باشید شرکت آنر در اکتبر سال گذشته گوشی Play 40 Plus خود را معرفی کرد و اکنون درست یک سال بعد، از جانشین آن با نام Honor Play 50 Plus رونمایی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی آنر

قیمت و مشخصات فنی گوشی اقتصادی آنر Play 50 پلاس

گوشی هوشمند آنر پلی 50 پلاس دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی ال‌سی‌دی با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. در قسمت مرکزی بالای این نمایشگر یک سوراخ پانچ تعبیه شده که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی داخل آن قرار می‌گیرد.

آنر Play 50 پلاس

این گوشی در بخش سخت افزار به چیپست دایمنسیتی 6020 مدیاتک به همراه حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و با رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 کار می‌کند.

پنل پشتی آنر پلی 50 پلاس تا حدودی یادآور گوشی‌های سامسونگ گلکسی S22 و S22+ است و در سمت چپ آن دو ماژول دایره‌ای بزرگ متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی و فلاش قرار گرفته است.

آنر Play 50 پلاس

از دیگر ویژگی‌های برجسته Honor Play 50 Plus می‌توان به اسکنر اثر انگشت، بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از صدای Hi-Res (سیمی و بی‌سیم)، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 35 واتی، جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB تایپ C و شبکه اتصالی فایوجی اشاره کرد.

آنر پلی 50 پلاس در چهار رنگ متفاوت و دو مدل با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. نسخه 12 گیگابایتی این گوشی 1399 یوان (معادل 195 دلار / 185 یورو / 16275 روپیه) قیمت دارد و در حال حاضر در وب سایت رسمی آنر در چین در دسترس خریداران قرار گرفته است. متاسفانه هنوز قیمت نهایی نسخه 8 گیگابایتی از سوی شرکت سازنده اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی اقتصادی آنر Play 50 پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید