0

گوشی ارزانقیمت itel P55 پلاس رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی ارزانقیمت itel P55 پلاس رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]
بازدید 35

[ad_1]

گوشی ارزانقیمت itel P55 پلاس با مشخصات برجسته‌ای مانند صفحه نمایش 90 هرتزی، پردازنده یونیساک، 256 گیگابایت حافظه داخلی و شارژ سریع 45 واتی رسما معرفی شد.

ماه گذشته، گوشی هوشمند itel P55+ در پایگاه داده و اطلاعات Google Play قرار گرفت و اکنون این دستگاه به صورت رسمی در آفریقا عرضه شده است. در ادامه به بررسی کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی ایتل P55 پلاس می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات گوشی ارزانقیمت itel P55 پلاس

گوشی ایتل P55+ دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با وضوح 720 در 1612 پیکسل (اچ‌دی پلاس) و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. در بالای این نمایشگر نیز یک سوراخ پانچ قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

گوشی ارزانقیمت itel P55 پلاس

این گوشی در بخش سخت افزار به چیپست یونیساک T606 به همراه 4/8 گیگابایت رم و 128/ 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و در بخش نرم افزار از رابط کاربری اختصاصی Itel مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند. این رابط کاربری از قابلیتی به نام نوار داینامیک برخوردار است که شباهت زیادی با جزیره پویا یا همان داینامیک آیلند اپل (Dynamic Island) دارد.

منبع تغذیه itel P55 Plus یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی است که به گفته itel، در مدت 30 دقیقه 65 درصد و در 75 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

گوشی ارزانقیمت itel P55 پلاس

از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات کلیدی ایتل P55+ می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اتصالی 4G VoLTE، وایفای، بلوتوث، GPS، اسلات کارت حافظه میکرواس‌دی، پورت USB تایپ C، جک هدفون 3.4 میلی‌متری، قابلیت بازگشایی قفل با چهره، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز هوش مصنوعی و فلاش LED اشاره کرد. انتظار می‌رود که گوشی اقتصادی Itel P55+ در سه رنگ آبی، سبز و بنفش با قیمت 140 دلار در آفریقا عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی ارزانقیمت itel P55 پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید