0

گوشی ارزانقیمت آنر X6a معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

گوشی ارزانقیمت آنر X6a معرفی شد [+قیمت و مشخصات]
بازدید 49

[ad_1]

گوشی ارزانقیمت آنر X6a با مشخصات قابل توجهی مانند تراشه هلیو G36 مدیاتک و باتری 5200 میلی آمپر ساعتی به صورت رسمی در بریتانیا معرفی شد.

شرکت آنر در سکوت خبری از گوشی هوشمند آنر X6a در بریتانیا رونمایی کرد. این گوشی از ویژگی‌های برجسته‌ای مانند فضای ذخیره‌سازی بزرگ و نمایشگر با نرخ نو‌سازی بالا برخوردار است. با ما همراه باشید تا با کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت X6a آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل آنر در اندیشه درهم شکستن انحصار اپل ؛ از رقابت نمی‌ترسیم!

قیمت و مشخصات فنی گوشی ارزانقیمت آنر X6a

آنر X6a دارای یک صفحه نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با وضوح 720 در 1612 پیکسل (اچ‌دی پلاس) و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این نمایشگر نسبت تصویر 20.15:9 را ارائه می‌دهد و در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای شکل جهت تعبیه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند در بخش سخت افزار به پردازنده هشت هسته‌ای هلیو G36 مدیاتک به همراه 4/6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که مقدار آن از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی قابل افزایش است.

گوشی ارزانقیمت آنر X6a

در پنل پشتی این گوشی یک سیستم دوربین سه گانه وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین عمق سنج با دیافراگم f/2.4 و یک دوربین ماکرو با دیافراگم f/2.4 می‌شود. دوربین این دستگاه از حالت‌های مختلفی مانند پرتره، تایم لپس، سوپر ماکرو، HDR و فیلمبرداری 1080p پشتیبانی می‌کند. دوربین جلو نیز از حالت‌های مختلف عکسبرداری مانند پرتره، تایم لپس و تشخیص چهره برخوردار است.

آنر X6a با ابعاد 163.32 در 75.07 در 8.35 میلی‌متر و وزن 188 گرم انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5200 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 22.5 واتی می‌گیرد و از رابط کاربری Magic OS 7.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت نانو، شبکه اتصالی 4G VoLTE، وای فای 802.11 a/b/g/n/ac، بلوتوث 5.1، NFC ،GPS، پورت USB تایپ C، جک هدفون 3.5 میلی متری و اسکنر اثر انگشت جانبی اشاره کرد.

گوشی ارزانقیمت آنر X6a

در حال حاضر آنر X6a در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی با قیمت 129 پوند (معادل 165 دلار) در بریتانیا عرضه شده است. انتظار می‌رود که به زودی این گوشی در سایر کشورهای اروپایی نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی ارزانقیمت آنر X6a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید