0

گوشی آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین در چه زمانی معرفی خواهد شد؟

گوشی آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین در چه زمانی معرفی خواهد شد؟
بازدید 12


با آنکه تبلیغات گسترده‌ای پیرامون گوشی آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین پخش شده اما هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی آن اعلام نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که معرفی در چند ماه آینده به وقوع خواهد پیوست.

هفته گذشته، آنر رویدادی را در چین برگزار کرد و از آنر مجیک 6 و آنر مجیک 6 پرو و گوشی تاشو ​​آنر مجیک V2 RSR Porsche Design رونمایی کرد. پیش از این رویداد، گزارش‌هایی وجود داشت که به حضور یک مدل دیگر از پورشه دیزاین اشاره می‌کرد، اما متاسفانه تا به امروز هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی این گوشی منتشر نشده بود. با این حال امروز بیانیه‌ای منتشر شده که می‌گوید Honor Magic 6 RSR Porsche Design هنوز در دست ساخت است و احتمالا تاریخ معرفی آن به ماه‌های آینده موکول خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و تاریخ معرفی گوشی آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین

اینطور که پیداست شرکت آنر قصد دارد که گوشی آنر مجیک 6 آر اس آر پورشه دیزاین را به عنوان جانشین Magic 5 Ultimate (عرضه شده در مارس 2023) به بازار معرفی کند. اطلاعات دقیقی درباره زمان معرفی این گوشی در دست نیست اما افشاگری به نام Digital Chat Station معتقد است که معرفی گوشی‌های اوپو فایند ایکس 7 اولترا (نسخه‌ای که ارتباط ماهواره‌ای دارد)، شیائومی 14 اولترا و آنر مجیک 6 RSR در بازه زمانی یکسانی اتفاق خواهد افتاد.

گوشی آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین

این افشاگر می‌گوید که آنر Magic 6 RSR Porsche Design اولین گوشی هوشمند جهان با سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50K یک اینچی خواهد بود. او تاریخ معرفی در چین را برای ماه مارس پیش‌بینی کرده اما روز دقیقی را اعلام نکرده است. وی افزود که لنز OV50K که در حال حاضر از بالاترین محدوده دینامیکی برخوردار است، رقیب اصلی لنز سونی LYT-900 خواهد بود. لنز سونی LYT-900 همان سنسوری است که در گوشی فایند X7 اولترا استفاده شده و دیافراگم بزرگی دارد.

گوشی آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین

از این رو، به نظر می‌رسد که Magic 6 RSR Porsche Design برای رقابت با گوشی‌های رده بالا و پرچمداری مانند Find X7 اولترا، شیائومی 14 Ultra و ویوو X00 پرو پلاس یا X100 اولترا به میدان خواهد آمد. این گوشی مانند سایر گوشی‌های سری Magic 6 آنر، به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد شد و به احتمال زیاد در بیشتر مشخصات با Magic 6 Pro تطابق خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید