0

گلکسی Z Fold 4 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک‌بنچ رویت شد

گلکسی Z Fold 4 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک‌بنچ رویت شد
بازدید 61

[ad_1]

گلکسی Z Fold 4 با رم 12 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 توانست امتیازهای جذابی را در گیک‌بنچ دریافت کند. شایعات حاکی از آن هستند که نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ، 10 آگوست (19 مرداد) رونمایی می‌شوند.

تقریبا یک ماه قبل بود که گلکسی Z Flip 4 در گیک‌بنچ دیده شد. اکنون گلکسی Z Fold 4 نیز در این بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفته است.

مستر بلیط

مشخصات گلکسی Z Fold 4 در گیک‌بنچ

اطلاعات فاش شده در گیک‌بنچ نشان می‌دهند که این دستگاه با شماره مدل SM-F936U از تراشه هشت هسته‌ای (یک هسته 3.19 گیگاهرتزی، سه هسته 2.75 گیگاهرتزی و چهار هسته 2.02 گیگاهرتزی) برخوردار است. این پردازنده از واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو 730 بهره می‌برد. این مشخصات نشان می‌دهند که تراشه مذکور، همان اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است.

گلکسی Z Fold 4 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک‌بنچ رویت شد

فهرست گیک‌بنچ همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه از رم 12 گیگابایتی برخوردار شده و اندروید 12 را به همراه رابط OneUI 4.1 اجرا می‌کند. این دستگاه توانسته در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازهای 1351 و 3808 را دریافت کند.

این تمام اطلاعاتی است که گیک‌بنچ در اختیار ما قرار داده است. اما به لطف افشاگری‌های قبلی، از برخی جزئیات دیگر هم مطلع هستیم.

گفته می‌شود که گلکسی Z Fold 4 به نمایشگر 7.6 اینچی QXGA+ AMOLED داخلی و 6.2 اینچی HD+ AMOLED بیرونی مجهز می‌شود. هر دو نمایشگر داخلی و بیرونی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند.

این دستگاه احتمالا در دو نسخه با رم 12 و 16 گیگابایتی به همراه دو نسخه حافظه 256 و 512 گیگابایتی به بازار می‌آید.

گلکسی Z Fold 4 در پنل پشتی خود به سه لنز دوربین مجهز شده است؛ سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 3x. دوربین نمایشگر داخلی 16 مگاپیکسلی زیر نمایشگر خواهد بود و در روی نمایشگر بیرونی، یک دوربین 10 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. به غیر از این، گفته می‌شود که این دستگاه دارای باتری با ظرفیت 4400 میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع 25 واتی است و با رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید 12 کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد امتیازهای گلکسی Z Fold 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید