0

گلکسی Z FE به عنوان گوشی تاشو ارزانقیمت سامسونگ عرضه می‌شود

گلکسی Z FE به عنوان گوشی تاشو ارزانقیمت سامسونگ عرضه می‌شود
بازدید 14

[ad_1]

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از برنامه سامسونگ جهت عرضه گلکسی Z FE به‌عنوان یک گوشی تاشوی ارزان‌قیمت در بازار گوشی‌های تاشو بوده است.

اخیراً سامسونگ اعلام کرده است که تصمیم به فروش حدود 20 میلیون گوشی تاشو در سال آینده میلادی گرفته و در راستای همین هدف مدتی پیش اقدام به گسترش محصولات سری Fan Edition خود کرد و همراه با گوشی گلکسی S23 FE شاهد رونمایی از دو تبلت و همچنین یک ایرباد جدید در این سری بودیم.

درحال‌حاضر نیز عرضه یک گوشی تاشوی ارزان قیمت موسوم به گلکسی Z FE سامسونگ در دستور کار قرار گرفته که به‌نظر خبری جذاب برای بسیاری از علاقه‌مندان به این محصولات باشد. تعدادی از گزارش‌ها حکایت از این دارد که گوشی گلکسی Z FE قرار است در ماه آگوست سال 2024 میلادی همراه گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 رونمایی شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جزئیاتی از گلکسی Z FE

به نظر با انتشار شایعات گوشی تاشو اقتصادی هواوی، سامسونگ هم به ورود در بازار گوشی‌های تاشوی ارزان قیمت ترغیب شده؛ زیرا امروز گزارشی منتشر شد که حاکی از آن است که این شرکت در پی ساخت گوشی گلکسی Z FE است. این گوشی به‌نظر نسخه‌ای ارزان قیمت از گوشی‌های گلکسی زد باشد که تاکنون به علت قیمت بالا و قابل توجه، بسیاری از کاربران تمایلی به خرید آن‌ها نداشته‌اند.

گلکسی Z FE

طی این گزارش جدید منتشر شده صرفاً ادعا شده است که سامسونگ هم مانند هواوی در پی تولید گوشی‌های تاشوی ارزان قیمت بوده و اطلاعات دیگری در خصوص ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی جدید منتشر نشده است. با توجه به اینکه سامسونگ برنامه دارد تا در سال 2024 چیزی معادل 20 میلیون گوشی تاشو به‌فروش برساند، انتظار می‌رود که سرانجام دست به تولید یک گوشی تاشوی ارزان قیمت بزند. پیش از این در ماه آگوست گذشته هم اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد گوشی تاشوی جدید سامسونگ با عنوان گلکسی Z FE هم اکنون در مرحله آزمایش و ارزیابی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گلکسی Z FE چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید