0

گلکسی S24 با ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای عرضه می‌شود

گلکسی S24 با ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای عرضه می‌شود
بازدید 26

[ad_1]

با توجه به اظهارات اخیر وزیر علوم و ICT کره جنوبی، به‌نظر احتمال عرضه گلکسی S24 با ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای بسیار بالا است.

مطابق با گزارش SamMobile، «لی جونگ-هو»، وزیر علوم و ICT کره جنوبی، طی گفت‌وگویی با خبرگزاری Yonhap اعلام کرده که انتظار دارد برندهای موبایل داخلی این کشور طی سال آینده به تجهیز موبایل‌های تولید خود به سرویس انتقال داده میان موبایل و ماهواره بپردازند. از آنجایی که سامسونگ تنها برند بزرگ موبایل در کره جنوبی است، به‌نظر باید منتظر عرضه گلکسی S24 با ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای باشیم.

بیشتر بخوانید: پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای عرضه می‌شود

عرضه گلکسی S24 با ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای

لی جونگ-هو طی این مصاحبه بیان داشت: «نمی‌توانم با اطمینان بگویم، اما می‌دانم که صنعت داخلی ما درحال ارزیابی عرضه تجاری این سرویس در سال آینده است و انتظار می‌رود که استانداردی در رابطه با ارتباطات ماهواره‌ای برای سال بعد آماده شود.»

سال گذشته نیز طی شایعاتی ادعا شده بود که سری گلکسی S23 از ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد، بااین‌حال این اتفاق رقم نخورد. هم‌اکنون نیز شایعه شده که ارتباطات ماهواره‌ای، مشابه آنچه در سری آیفون 14 دیده شده، سرانجام در سری گلکسی S24 به محصولات سامسونگ افزوده خواهد شد.

البته با توجه به اینکه در گلکسی S23، گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 از اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده شده، این محصولات توانایی ارتباط با ماهواره‌ها را دارند، اما سامسونگ سرویسی را جهت بهره‌گیری از این امکان فراهم نکرده است. این شرکت نیز قبلاً اعلام کرده بود که اکوسیستم ارتباطات ماهواره‌ای هنوز به بلوغ موردنظر نرسیده و لذا در انتظار زمانی که این اکوسیستم بهینه‌تر شود، در گوشی‌های این شرکت استفاده می‌شود.

از طرفی شایعاتی مطرح است که سامسونگ جهت عرضه گلکسی S24 با ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای مشغول همکاری با شرکت Iridium Communications بوده که منظومه‌ای از ماهواره‌ها را در مدار پایینی زمین ارائه می‌کند.

گلکسی S24 با ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای

به‌نظر سری گلکسی S24 به روال معمول، در فصل اول سال جدید میلادی رونمایی خواهد شد. احتمالاً این خانواده در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی با تراشه اگزینوس 2400 و دیگری با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 تجهیز می‌شود. به‌احتمال‌زیاد هر دو نسخه از ارتباطات ماهواره‌ای برخوردار خواهند بود، چون این شرکت پیش‌تر از دستیابی به فناوری ارتباطات دوطرفه ماهواره‌ای برای تراشه‌های اگزینوس نیز رونمایی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احتمال عرضه گلکسی S24 با ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید