0

گلکسی M35 5G سامسونگ در پایگاه داده گیک‌بنچ قرار گرفت

گلکسی M35 5G سامسونگ در پایگاه داده گیک‌بنچ قرار گرفت
بازدید 27

[ad_1]

یک دستگاه که گمان می‌رود گوشی گلکسی M35 5G سامسونگ باشد با شماره مدل SM-M356B در پایگاه داده بنچمارک GeekBench ظاهر شده است.لیست بنچمارک نشان می‌دهد که گلکسی M35 5G احتمالاً توسط چیپست داخلی سامسونگ Exynos 1380 تامین خواهد شد. این یک چیپ 5 نانومتری با هشت هسته است که شامل چهار هسته Cortex-A78 (با سرعت 2.4 گیگاهرتز)، چهار هسته Cortex-A55 (با سرعت 2.0 گیگاهرتز) و GPU Mali G68 می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: سامسونگ برای تولید تراشه در ایالات متحده، 6 میلیارد دلار کمک مالی دریافت می‌کند

مشخصات گلکسی M35 5G سامسونگ

در نتایج بنچمارک، گوشی هوشمند گلکسی M35 5G توانسته 656 امتیاز در آزمون هسته تکی و 1967 امتیاز در آزمون چند هسته ای کسب کند. دستگاه آزمایش شده دارای 6 گیگابایت حافظه RAM بود، اما احتمالاً سامسونگ در زمان عرضه، تنظیمات حافظه مختلفی را ارائه خواهد داد. به علاوه، گفته می‌شود که بر روی گوشی جدید سامسونگ اندروید 14 سوار خواهد بود.
با توجه به تاریخچه مدل‌های M، احتمالاً M35 5G آینده یک نسخه بازنامه‌ای از گوشی Galaxy A35 5G که به تازگی معرفی شده است خواهد بود.

گلکسی A35 مجهز به یک نمایشگر سوپر آمولد (Super AMOLED) با یک شیار نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن FHD+ (2340 × 1080 پیکسل) و نرخ تازه‌سازی 120Hz است. همچنین توسط Corning Gorilla Gla

ss Victus Plus برای مقاومت در برابر خراشیدگی پوشش داده شده است. گوشی هوشمند جدید سامسونگ با تراشه اگزینوس 1380 و حافظه RAM تا 8 گیگابایت و حافظه داخلی تا 256 گیگابایت تجهیز شده است.

مشخصات دوربین گلکسی M35 5G سامسونگ

دور دوربین پشتی با یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک واحد التراواید 8 مگاپیکسل، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل و یک دوربین جلویی با رزولوشن 13 مگاپیکسل برای سلفی و تماس‌های تصویری با شما برای ثبت تصاویر زیبایتان همراه خواهد بود.
حسگر اثر انگشت این دستگاه در زیر نمایشگر قرار گرفته و دو بلندگوی استریو عملکرد خوبی ارائه می‌کنند. بعلاوه این دستگاه دارای یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و دو بلندگوی استریو است. همچنین دارای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب با رتبه IP67 است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید