0

گلکسی M15 احتمالا باتری 6000 میلی‌آمپری خواهد داشت

گلکسی M15 احتمالا باتری 6000 میلی‌آمپری خواهد داشت
بازدید 19


طبق برخی شایعات، احتمالا گوشی اقتصادی بعدی سامسونگ در خانواده M که گلکسی M15 است، احتمالا از یک باتری 6000 میلی‌آمپری بهره ببرد.

سامسونگ اعلام کرد که گلکسی A15 را در اوایل این ماه معرفی کرده است. این گوشی جدید در بازارهایی مانند ویتنام قابل خرید است و در هفته‌های آینده به بازارهای دیگری مانند هند نیز می‌آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی M15

سامسونگ  در حال کار بر روی تغییر نام گلکسی A15 و فروش آن به عنوان بخشی از خانواده گلکسی M است، همانطور که با نسخه‌های پیشین A15 انجام داده است. بر اساس گفته برخی کارشناسان در GalaxyClub، گلکسی M15 در حال توسعه است و به نظر می‌رسد که دارای یک باتری 6,000 میلی آمپر ساعتی است.

این مقدار 1,000 میلی آمپر ساعت بیشتر از گلکسی A15 است، بنابراین مانند گلکسی M14، M15 همچنین باتری بزرگتری نسبت به نسل A خود خواهد داشت. هیچ اطلاعات دیگری در مورد مشخصات گوشی در حال حاضر در دسترس نیست، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم سایر سخت افزارها با گلکسی A15 یکسان باشند.

گلکسی M15

“بهترین ویژگی گلکسی M15 می‌تواند چهار سال به روزرسانی سیستم عامل باشد”

گلکسی A15 دارای صفحه نمایش سوپر AMOLED با سایز 6.5 اینچ و نرخ تازه سازی 90 هرتز و روشنایی 800 نیت است، از چیپ MediaTek Helio G99 و 8 گیگابایت رم بهره می‌برد و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، سه دوربین در پشت با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 13 مگاپیکسلی دارد. این گوشی به صورت نسخه‌های LTE و 5G عرضه می‌شود و نسخه 5G از چیپ Dimensity 6100+ استفاده می‌کند که در واقع یک MediaTek Helio G99 با مودم 5G است.

گلکسی A15 با سیستم عامل Android 14 و رابط کاربری One UI 6 ارائه می‌شود و ارزان‌ترین تلفن همراه سامسونگ است که برای چهار به روزرسانی اصلی سیستم عامل واجد شرایط است. احتمالاً این مورد برای گلکسی M15 نیز صدق خواهد کرد و ممکن است برای مشتریان بودجه محور، ویژگی جذابتری باشد.

گلکسی M14 چند ماه پس از گلکسی A14 وارد فروشگاه‌ها شد، بنابراین گلکسی M15 ممکن است در ماه فوریه رسمی شود، اگرچه این فقط حدس است. در آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی سامسونگ منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گلکسی M15 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید