0

گلکسی A55 فایوجی از سرعت شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد

گلکسی A55 فایوجی از سرعت شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد
بازدید 25

[ad_1]

با ظاهر شدن گلکسی A55 فایوجی در مراجع صدور گواهی مختلف از جمله 3C و FCC، بیشتر مشخصات و قابلیت‌های این گوشی میان رده فاش شده است.

پس از آنکه سری گلکسی اس 24 در سراسر جهان برای خرید در دسترس قرار گرفته، اکنون توجه و تمرکز سامسونگ به سمت گوشی میان رده جدید خود یعنی گلکسی A55 معطوف شده است. نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی A54 در ماه مارس سال گذشته رونمایی شد و اگر سامسونگ تغییری در برنامه‌های خود نداده باشد، A55  در کمتر از دو ماه دیگر رسما معرفی خواهد شد.

در چند هفته گذشته اطلاعات زیادی درباره مشخصات گلکسی A55 در فضای مجازی منتشر شده و منبع نشت اطلاعات، اکثرا مراجع صدور گواهی و بنچمارک‌ها بوده‌اند. امروز نیز Galaxy A55 در پلتفرم صدور گواهی FCC با شماره مدل SM-A556E/DS ظاهر شده که علاوه بر تایید اطلاعات پیشین (مانند اطلاعات موجود در گواهی 3C)، برخی از جزئیات مربوط به سیستم شارژدهی آن را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A55 فایوجی

طبق آنچه که در گواهی FCC ذکر شده، گوشی گلکسی A55 از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد. احتمال داده می‌شود که سامسونگ در این گوشی از همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی موجود در گلکسی A53 و A54 استفاده کند. گواهی FCC موارد دیگری مانند وجود اسلات دو سیم‌کارتی، NFC و وایفای 6 را تایید کرده است.

گلکسی A55 فایوجی

توجه داشته باشید که گلکسی A54 دومین گوشی میان رده سامسونگ بود که از قابلیت اتصال Wi-Fi 6 بهره می‌برد. اما متاسفانه مسئله‌ای که وجود دارد این است که این گوشی به وای فای 6E یا وای فای 7 ارتقا پیدا نخواهد کرد. حتی گوشی‌های پرچمداری مانند Galaxy S24 و گلکسی S24 پلاس هم به Wi-Fi 6E محدود شده‌اند. علت این موضوع هم به تراشه اگزینوس 2400 بازمی‌گردد که از وایفای 7 پشتیبانی نمی‌کند.

در گواهی FCC به مشخصات سخت افزاری گلکسی A55 اشاره نشده اما بر اساس گزارش‌های پیشین می‌دانیم که این گوشی به تراشه اگزینوس 1480 مجهز خواهد شد. Exynos 1480 اولین تراشه میان‌رده سامسونگ است که با پردازنده گرافیکی مبتنی بر معماری RDNA AMD (احتمالا پردازنده گرافیکی Xclipse 530) جفت می‌شود.

گلکسی A55 فایوجی

با اینکه سامسونگ در ساخت تراشه اگزینوس 2200 به عنوان اولین تراشه پرچمدار با پردازنده گرافیکی AMD چندان موفق نبود اما پیش بینی می‌شود که چنین مشکلاتی در تراشه میان‌رده Exynos 1480 تکرار نخواهد شد.

طبق اطلاعات موجود در گیک‌بنچ، اگزینوس 1480 دارای چهار هسته قدرتمند با سرعت 2.75 گیگاهرتز و چهار هسته کارآمد با سرعت 2.05 گیگاهرتز خواهد بود و با حداکثر 8 گیگابایت رم همراهی خواهد شد.

گلکسی A55 فایوجی بدون شک با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 وارد بازار خواهد شد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در گلکسی اس 24 در این گوشی میان‌رده نیز در دسترس خواهد بود.

گلکسی A55 فایوجی
رندر گلکسی A55

علاوه بر این، رندرهای گلکسی A55 که به بیرون درز پیدا کرده، هیچ تغییر قابل توجهی را نسبت به مدل‌های قبلی نشان نمی‌دهد. هنوز هم دوربین‌های عمودی در پشت، لبه‌های صاف در کناره‌ها و نمایشگری با سوراخ پانچ در جلو وجود دارد. شایعه شده است که این گوشی در رنگ‌های Awesome Iceblue ،Awesome Lilac و Awesome Navy موجود خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات گوشی گلکسی A55 فایوجی سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید