0

گلکسی A04e رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

گلکسی A04e رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 147

[ad_1]

گوشی مقرون به صرفه گلکسی A04e با سه رنگ جذاب آبی، مشکی و برنز و به همراه پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 12، به طور رسمی معرفی شد.

گلکسی A04e دیروز بی سر و صدا رسمی شد. غول فناوری کره‌ای گوشی Galaxy A04e را از طریق پورتال اختصاصی خود در رسانه‌ها تایید کرده است. همچنین مشخصات و ویژگی‌های این گوشی را به همراه ده‌ها رندر رسمی در دسترس قرار داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی مقرون به صرفه گلکسی A04e

ابتدا از طراحی این گوشی شروع می‌کنیم. گفتنی است که گلکسی A04e در سه رنگ آبی، برنز و مشکی عرضه می‌شود. همچنین این گوشی مقرون‌به‌صرفه دارای یک بریدگی نمایشگر Infinity-V برای سنسور سلفی بوده و از دو دوربین پشتی در کنار فلاش LED، بهره می‌برد. گلکسی A04e

به نظر می‌رسد که این گوشی دارای طراحی یکپارچه پلی کربنات بوده، این بدان معنا است که Galaxy A04e قاب فلزی/ پلاستیکی ندارد. در واقع این یک ویژگی طراحی رایج برای دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ است.

این گوشی هوشمند ارزان قیمت جدید سامسونگ، دارای یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی LCD PLS است. همچنین یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 دارد.

از نظر گزینه‌های حافظه، گلکسی A04e با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای یک اسلات کارت microSD است که می تواند کارت های SD تا 1 ترابایت حافظه را پشتیبانی کند. هنوز پردازنده این گوشی توسط سامسونگ تایید نشده است؛ اما به دلیل اینکه این دستگاه شباهت بسیاری با گوشی گلکسی M04 دارد، به نظر می‌رسد که این گوشی نیز از پردازنده Helio G35 در زیر کاپوت خود بهره ببرد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به LTE، وای فای 802.11 b/g/n (2.4 گیگاهرتز)، بلوتوث 5.0، قابلیت امنیتی Samsung Knox و همچنین سنسورهای نور و مجاورت و شتاب سنج اشاره کرد. گفتنی است که انرژی این دستگاه از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. علاوه بر این، این گوشی سامسونگ از رابط کاربری One UI Core 4.1، مبتنی بر اندروید 12 پشتیبانی می‌کند.

رنگ‌بندی و نسخه‌های حافظه ممکن است بسته به عرضه در بازارهای داخلی و جهانی، متفاوت باشد؛ با این حال سامسونگ هنوز زمان و مکان عرضه Galaxy A04e را اعلام نکرده است. پس از مشخص شدن جزئیات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی‌ها و مشخصات گوشی مقرون به صرفه گلکسی A04e چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: sammobile

[ad_2]

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید