0

گلکسی زد فلیپ 5 با طراحی جذاب Maison Margiela عرضه می‌شود

گلکسی زد فلیپ 5 با طراحی جذاب Maison Margiela عرضه می‌شود
بازدید 26

[ad_1]

گلکسی زد فلیپ 5 با طراحی جذاب و دیدنی Maison Margiela در راه است. به احتمال زیاد این نسخه ویژه در تعداد محدودی به بازار عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ بار دیگر با برند مد Maison Margiela همکاری کرده تا نسخه ویژه‌ای از Galaxy Z Flip 5 را عرضه کند. این دو شرکت در سال گذشته نیز در تولید نسخه ویژه‌ای از Galaxy Z Flip 4 با یکدیگر همکاری داشتند.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


گلکسی زد فلیپ 5 با طراحی جذاب Maison Margiela

بر اساس آنچه گزارش شده، نسخه اختصاصی و جدید گلکسی زد فلیپ 5 با همان مشخصات مدل معمولی و با کمی تغییرات ظاهری به بازار عرضه خواهد شد. تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که در طراحی داخل این گوشی از گرافیت الهام‌ گرفته شده و در قسمت خارجی از چرم با کیفیت و چشم نواز استفاده شده است.

گلکسی زد فلیپ 5
گلکسی زد فلیپ 5

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و شرایط دسترسی به Galaxy Z Flip 5 Maison Margiela edition منتشر نشده، با این حال انتظار می‌رود که مانند نسخه قبلی در تعداد محدودی تولید شود.

اگر به یاد داشته باشید نسخه ویژه سال گذشته تنها در هنگ کنگ، فرانسه و کره جنوبی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت و حال باید دید که نسخه Maison Margiela گلکسی Z Flip 5 به صورت گسترده‌تری عرضه خواهد شد یا خیر.

در نظر داشته باشید که نسخه دیگری از این گوشی با نام Galaxy Z Flip 5 Retro Edition نیز وجود دارد که حال و هوای گوشی‌های تاشو قدیمی سامسونگ را به کاربران منتقل می‌کند. بنابراین شما می‌توانید نسخه مطابق با سلیقه و انتخاب خود را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره نسخه Maison Margiela گلکسی زد فلیپ 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید