0

گلکسی اس 24 اولترا با Gorilla Glass Armor بیش از پیش در برابر ضربه مقاوم است

گلکسی اس 24 اولترا با Gorilla Glass Armor بیش از پیش در برابر ضربه مقاوم است
بازدید 44

[ad_1]

غول خانواده سری گلکسی اس 24 سامسونگ از آخرین و جدیدترین نسل از محافظ صفحه نمایش یعنی Gorilla Glass Armor بهره می‌برد که از همیشه مقاوم‌تر است.

اگرچه ممکن است سری گلکسی اس 24 شبیه به گلکسی اس 23 به نظر برسد، اما این گوشی‌های جدید بیش از آنچه به چشم می‌آیند، حتی فراتر از ویژگی‌های هوشمند هوش مصنوعی جدیدشان، چیزهای بیشتری دارند. سامسونگ سری گلکسی اس 24 را با استفاده از مواد پایدارتر و بازیافتی‌تر تولید کرد و این شرکت همچنین طراحی تخت را به تمامی این سری‌ها از جمله گلکسی اس 24 اولترا آورده است. اما از بین سه مدل، گلکسی اس 24 اولترا بیشترین تغییرات را در طراحی و ساخت داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


غول سری گلکسی S24 به Gorilla Glass Armor مجهز است

Galaxy S24 Ultra تنها مدلی است که از این محافظ صفحه نمایش جدید برای صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X خود بهره می‌برد، در حالی که گلکسی S24 و S24+ پایه دارای محافظ Glass Victus 2 هستند.

در تئوری، Gorilla Glass Armor سخت‌ترین محافظ صفحه نمایش از Corning تا به امروز است، اما در عمل، این شرکت جزئیات دقیق زیادی را فاش نکرده است.

سامسونگ به طور مختصر در مورد محافظ Glass Armor برای Galaxy S24 Ultra صحبت کرد و تأیید کرد که این ماده دوام برتر در برابر خط و خش و کاهش چشمگیر انعکاس تا 75٪ در طیف گسترده ای از شرایط نوری دارد.

Samsung launches Galaxy S24 Ultra — South African pricing and pre-order  deals

با این حال، این بدون نقطه مقایسه معنی زیادی ندارد. اما برای آنچه ارزش دارد، مقاومت در برابر خراش حالت‌های چاپ ریز در برابر “یک شیشه پوششی آلومینوسیلیکات رقابتی” آزمایش شد و کیفیت انعکاس با “یک شیشه معمولی” مقایسه شد.

در هر صورت، گلکسی اس 24 اولترا تنها محصولی است که از این محافظ گوریلا گلس بهبود یافته استفاده می‌کند. به همین ترتیب، این تنها مدلی است که دارای قاب تیتانیومی است. این ماده ارتقا یافته باید دوام بهتری در برابر فرورفتگی‌ها ارائه دهد.

Galaxy S24 Ultra در سه نسخه 256 گیگابایتی / 512 گیگابایتی / 1 ترابایتی عرضه می‌شود و برای پیش خرید در دسترس است و در 31 ژانویه در اکثر بازارها به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد Gorilla Glass Armor چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید