0

گسترش Web3 در هند ؛ سود خالص سالانه 1.1 تریلیون دلاری!

گسترش Web3 در هند ؛ سود خالص سالانه 1.1 تریلیون دلاری!
بازدید 138


فضای متاورس و Web 3.0 به طرز چشمگیری در حال گسترش است. گسترش Web3 در هند طی دهه آینده، 1.1 تریلیون دلار به اقتصاد این کشور کمک می‌کند.

حوزه Web 3.0 در کشور هند رشد چشمگیری داشته است. از علل اصلی این رشد انفجاری می‌توان به مواردی نظیر افزایش نیروی مستعد، نرخ پذیرش بالا و توسعه محصول برای بازارهای جهانی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین پروژه ها و ارزهای وب 3 (Web 3.0)

گسترش Web3 در هند

انتظار می‌رود رشد جهانی وب 3 طی دهه آینده 1.1 تریلیون دلار به اقتصاد هند کمک کند. سرمایه‌گذاری بیش از 450 استارت آپ داخلی از جمله CoinDCX، Polygon و CoinSwitch به افزایش سرعت گسترش وب Web3 در هند کمک شایانی می‌کند.

مطالعات اخیر انجمن ملی شرکت‌ نرم افزاری NASSCOM نشان می‌دهد که موقعیت کشور هند به عنوان یک بازیگر پیشرو در حوزه Web 3.0، به عوامل متعددی نظیر وجود استعدادهای شغلی، افزایش نرخ پذیرش و همچنین توسعه محصول برای بازارهای بین‌المللی مرتبط است.

گسترش Web3 در هند

مجمع مشارکت استراتژیک ایالات متحده و هند (USISPF) تخمین می‌زند که Web3 این توانایی را دارد که 1.1 تریلیون دلار ارزش اقتصادی جدید به تولید ناخالص داخلی هند در 10 سال آینده اضافه کند.

این گزارش نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌ در استارت آپ‌های Web3 با افزایش 37 برابری در دو سال گذشته همراه بوده است. وجود استعدادهای ماهر در کشور هند شکاف بین عرضه و تقاضا را به پایین‌ترین حد خود رسانده است. در سایر کشورها نظیر ایالات متحده آمریکا، چین و بریتانیا شاهد شکاف عمیق میان عرضه و تقاضا در حوزه بلاک چین هستیم.

هند همچنین در زمینه تجدید فن‌آوری‌های جدید رتبه اول جهانی را به خود اختصاصی داده است. این موضوع در فناوری‌های نوظهور نظیر وب 3 و بلاک چین بسیار مهم تلقی می‌شود.

گسترش Web3 در هند

تصویر بالا نشان‌دهنده توزیع استعدادهای جهانی وب 3 است. طبق این تصویر، ایالات متحده و چین جایگاه بهتری نسبت به هند دارند. انتظار می‌رود استخر استعدادهای وب 3 کشور هند سریع‌ترین نرخ رشد را در 1 تا 2 سال آینده تجربه کند.

راه‌اندازی پلتفرم متاورس Flipverse

اکوسیستم وب 3 هند تقریباً جوابگوی تمامی نیازهای کاربردی در دنیای واقعی خواهد بود. حدود 60 درصد از استارت آپ‌های محلی کار خود را به خارج از کشور هند گسترش داده‌اند.

شرکت FlipKart، غول تجارت الکترونیک هند، اخیراً یک پلتفرم متاورس با نام Flipverse راه‌اندازی کرده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم کالای مورد نظر خود را از برندهایی نظیر Puma و Nivea خریداری کنند.

فلیپ ورس با همکاری سازمان eDAO پالیگان توسعه یافته است. این پلتفرم از مجموعه‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند. کلکسیون‌های دیجیتالی به زودی در فروشگاه خرید آنلاین FireDrops در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گسترش Web3 در هند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید