0

گزارش عملکرد سال 1400 نجوا منتشر شد؛ عملکرد متفاوت صنایع برای جذب بازخورد بیشتر!

گزارش عملکرد سال 1400 نجوا منتشر شد؛ عملکرد متفاوت صنایع برای جذب بازخورد بیشتر!
بازدید 58


گزارش عملکرد سال 1400 نجوا اخیراً منتشر شده که خبر از رفتار متفاوت صنایع برای بازخورد بهتر از پوش نوتیفیکیشن‌ها از ارائه‌دهندگان این سرویس‌ها می‌دهد.

به تازگی گزارش عملکرد سال 1400 نجوا منتشر شده است. این پلتفرم ارائه‌دهنده سرویس‌های پوش نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ بوده و به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت «یکتانت» شناخته می‌شود. پلتفرم «نجوا» در این راستا اعلام کرده تا پایان سال گذشته، 196 میلیارد پوش نوتیفیکیشن ارسال کرده است. همچنین طبق اعلام این پلتفرم بیشترین میزان ارسال پوش نوتیفیکیشن‌ هم در روز چهارشنبه به ثبت رسیده است.

در طی این گزارش نکته حائز اهمیت آن است که این میزان نسبت به پوش نوتیفیکیشن‌های ارسال‌شده در سال 1397 که تعداد 224 میلیون ثبت کرده بود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. بر اساس این گزارش مشخص شده است که در سال گذشته کمپین‌های ایمیلی بیش از 10 هزار مخاطب داشته و کمپین‌های پوش نوتیفیکیشن بالای هزار مخاطب را به خود دیده است. طبق گزارش عملکرد سال 1400 نجوا، بیشترین کمپین‌های ایمیل در طول هفته به روز یکشنبه اختصاص دارد. بیشترین میزان ارسال پیامک هم در روز دوشنبه به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: حذف اپلیکیشن آی قصه از گوگل پلی ؛ روند مسدودسازی پلتفرم‌های ایرانی ادامه دارد!

جزئیاتی از گزارش عملکرد سال 1400 نجوا

در قسمت دیگر این گزارش اطلاعاتی در مورد ساعت‌های طلایی کمپین‌های ایمیل و پوش نوتیفیکیشن بر اساس نرخ کلیک نیز ارائه شده است. بر طبق این اطلاعات، بهترین ساعت برای ارسال ایمیل در بخش خدمات آنلاین در ساعات صبح و در بازه زمانی 8 تا 10 بوده. و بهترین ساعت ارسال پوش نوتیفیکیشن نیز در این بخش ساعات 22 تا 24 ذکر شده است.

در مورد کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات، بهترین ساعت برای ارسال ایمیل 10 تا 12 بوده و بهترین بازه زمانی برای ارسال پوش نوتیفیکیشن ساعت 12 تا 14 عنوان شده است. بهترین زمان برای ارسال کمپین‌های ایمیل در بخش خدمات آنلاین، طبق این گزارش روز یکشنبه در بازه زمانی 15 تا 17 است. گفتنی است در بخش فناوری اطلاعات نیز بهترین زمان ارسال کمپین‌های ایمیل روز یکشنبه بازه زمانی 10 تا 12 خواهد بود.

طبق ادعاهای نجوا در این گزارش، علیرغم اینکه بسیاری از کسب‌وکارها تمایل دارند پیامک‌های خود را در ساعات کاری ارسال کنند، اما براساس داده‌هایی که از ساعت 9 صبح تا 12 شب بررسی شده است، در واقع بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری رقم می‌خورد. بنابراین ساعت 20 بهترین ساعت ارسال پیامک بوده، زیرا علاوه بر اینکه نرخ باز شدن پیامک بالاست، شما ساعت طلایی 21 و 22 را نیز در اختیار خواهید داشت.

گزارش عملکرد سال 1400 نجوا

البته براساس گزارش عملکرد سال 1400 نجوا روز و بازه زمانی در مورد حوزه‌های مختلف کاری دیگر متمایز است. این پلتفرم در ادامه گزارش خود به بهترین روزهای هفته برای ارسال ایمیل و اس‌ام‌اس در صنایع مختلف پرداخته است.

طبق اینفوگرافی منتشرشده روز سه‌شنبه زمان مناسبی برای ارسال پوش نوتیفیکیشن در بخش خدمات آنلاین بوده؛ اما، ارسال ایمیل در این بخش در روز دوشنبه بهترین بازخورد را به ثبت رسانده است. در بخش خرده‌فروشی نیز بهترین زمان برای ارسال پوش نوتیفیکیشن و کمپین‌های ایمیل به همین شکل خواهد بود.

از سوی دیگر کسب‌وکارهای حوزه‌ تجارت الکترونیک بیشترین کمپین‌های ارسال پوش نوتیفیکیشن را در روز سه‌شنبه و بیشترین کمپین‌های ارسال ایمیل را در روز چهارشنبه داشته‌اند. در این گزارش همچنین اشاراتی به عملکرد به میانگین نرخ کلیک کمپین‌های پیامک طی شبانه‌روز هم شده است.

با این وجود، روزهای ارسال پوش نوتیفیکیشن و ایمیل در مورد کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات تفاوت‌هایی دارد. برای این کسب‌وکارها، بهترین زمان ارسال پوش نوتیفیکیشن یکشنبه و ارسال ایمیل روز چهارشنبه اعلام شده است. «نجوا» در این گزارش، یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در نتایج کمپین‌های ریتنشن، را انتخاب روز مناسب برای ارسال عنوان کرده است.

افزون بر این نجوا در گزارش خود به رفتار صنایع در کانال ایمیل و پوش نوتیفیکیشن‌ها در طی هفته نیز پرداخته و در این مورد برای مثال کسب‌وکارهای حوزه‌ فناوری اطلاعات بیشترین کمپین‌های ارسال ایمیل را در روز یکشنبه و بیشترین کمپین‌های ارسال پوش نوتیفیکیشن را در روز دو‌شنبه ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گزارش عملکرد سال 1400 نجوا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید