0

گجت‌های جدید شرکت بایونیک با هدف حفظ سلامتی و کاهش استهلاک بدن کارگران مشاغل سخت رونمایی شدند!

گجت‌های جدید شرکت بایونیک با هدف حفظ سلامتی و کاهش استهلاک بدن کارگران مشاغل سخت رونمایی شدند!
بازدید 44


گجت‌های جدید شرکت بایونیک کارگران را درست مانند یک ربات رصد کرده و باعث ارتقای عملکرد آن‌ها می‌شود. این گجت‌ها در نمایشگاه CES 2023 رونمایی می‌شوند.

پس از اینکه شاهد ساخت اگزواسکلتون (اسکلت خارجی) شناخته‌شده Cray X از سوی شرکت مطرح آلمانی German Bionic بودیم؛ حال منتظر رونمایی از گجت‌های جدید شرکت بایونیک در رویداد CES 2023 لاس وگاس خواهیم بود.

دو گجت جدید بایونیک با نام‌های Apogee و SafetyVest رونمایی خواهند شد. گجت پوشیدنی Apogee برای مصارف تجاری و صنعتی بسیار سبک طراحی شده است. در سوی دیگر، جلیقه هوشمند SafetyVest هم با قدرت پایش دقیق ارگونومی کاربران و نمایش اطلاعات مربوط به آن، به حفظ ایمنی کارگران در محیط کار کمک شایانی خواهد کرد.

نورما استلر، یکی از مدیران کمپانی بایونیک در خصوص این گجت‌های جدید گفت:

«به کمک این گجت‌ها ما سعی داریم با ارائه ابزارهایی جدید به کارگران، ضمن ارتقای ایمنی و سلامت کاری آن‌ها، در انجام برخی امور سنگین به آن‌ها کمک کنیم. هر دو گجت جدید Apogee و SafetyVest در کنار گجت Cray X همگی با هدف ارتقای سطح عملکردی و سلامتی کاربران برای تمامی پروژه‌هایی که با امور سخت فیزیکی سر و کار دارند مناسب خواهند بود. همچنین به کمک پلتفرم داده German Bionic IO ما قادریم یک ابزار تحلیلی قدرتمند برای بررسی ارگونومی و عملکرد در محیط‌های کاری را ارائه دهیم».

بیشتر بخوانید: کاهش ضایعات میوه و سبزیجات با گجت هوشمند OneThird

برخی جزئیات از گجت‌های جدید شرکت بایونیک

هر دو گجت بر پایه معماری IO کمپانی بایونیک طراحی شده و به همین وسیله عملیات جمع‌آوری، پایش، تحلیل و ارائه نتایج بررسی‌های فیزیکی به آن‌ها را انجام می‌دهد. اطلاعات به‌دست آمده در شرایط مختلفی معمولاً به‌وسیله نمایشگر دستگاه یا اعلان‌های صوتی به اطلاع کاربر می‌رسد.

باید اشاره داشت که اسکلت خارجی Apogee با الهام از محصول قبلی این کمپانی آلمانی، یعنی Cray X طراحی و به سبک‌ترین حالت ممکن توسط این شرکت تولید شده است. این گجت با وجود وزن پایین خود قابلیت موثری در برداشتن اجسام مختلف از روی سطوح داشته، به حدی که موجب کاهش 30 کیلوگرم (66 پوند) از وزن وارد شده به کمر کاربر خواهد شد. از طرفی با ارائه راهکارهای مناسب باعث اصلاح حرکت و راه رفتن کاربر می‌شود.

گجت‌های جدید شرکت بایونیک
اسکلت خارجی Apogee

جلیقه SafetyVest شرکت بایونیک نیز به‌طور دائم در پی پایش حرکات بدن و نحوه ایستادن کاربر بوده و راهنمایی‌های مناسبی در جهت انجام حرکات اصلاحی به کاربران ارائه می‌کند، تا موجبات رفع خستگی و جلوگیری از آسیب‌های فیزیکی مزمن در آن‌ها را فراهم کند.

گجت‌های جدید شرکت بایونیک
جلیقه SafetyVest

در حال حاضر امکان ارائه جزئیات بیشتر از گجت‌های جدید شرکت بایونیک وجود ندارد. اما مسلماً هنگام برگزاری رویداد CES 2023 اخبار بیشتری از این دستگاه‌ها به گوش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گجت‌های جدید شرکت بایونیک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید