0

کیمیا علیزاده طلاق گرفت ؛ علت جدایی چه بود؟ خیانت؟ [+استوری معنادار کیمیا]

کیمیا علیزاده طلاق گرفت ؛ علت جدایی چه بود؟ خیانت؟ [+استوری معنادار کیمیا]
بازدید 132


کیمیا علیزاده طلاق گرفت. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

جدایی کیمیا علیزاده از همسرش علنی شد. کیمیا علیزاده که به همراه شوهرش امید معدنچی، والیبالیست مهاجرت کرده بود، تمام عکس های شوهرش را در صفحه اینستاگرامش حذف و او را آنفالو کرده است.

آبان تتر

کیمیا علیزاده یکی از معروف‌ترین ورزشکاران تاریخ ایران است. او به واسطه مدالی که در بازی‌های المپیک به دست آورد تبدیل شد به اولین زن تاریخ ورزش ایران که توانسته در المپیک کسب مدال کند. کیمیا علیزاده، تاریخ ساز تکواندوی ایران با اظهار پشیمانی از ازدواج خود، عکس های همسر خود را از صفحه مجازی خود حذف و ایشان را آنفالو کرد. در ادامه همراه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

کیمیا علیزاده طلاق گرفت ؛ علت جدایی کیمیا چیست؟

کیمیا علیزاده در آخرین روزهای مرداد ۹۷ در سن ۲۰ سالگی با حامد معدنچی از ورزشکاران والیبالیست ازدواج کرد و این دو ورزشکار به جرگه متاهلان پیوستند. کیمیا علیزاده تکواندوکار اسبق کشور، با انتشار عکسی عجیب از خودش در صفحه شخصی اش نسبت به ازدواجش ابراز پشیمانی کرده است.

کیمیا علیزاده یکی از معروف‌ترین ورزشکاران تاریخ ایران است. او به واسطه مدالی که در بازی‌های المپیک به دست آورد تبدیل شد به اولین زن تاریخ ورزش ایران که توانسته در المپیک کسب مدال کند.

کیمیا علیزاده طلاق گرفت ؛ همسرش به او خیانت کرد؟ علت جدایی چه بود؟ [+استوری معنادار کیمیا]

کیمیا علیزاده زنوزی در نوزدهم تیرماه ۱۳۷۷ در شهر کرج به دنیا آمد. خانواده ی کیمیا اصالتا آذری هستند، پدرش اهل شهر زنوز واقع در بخش مرکزی شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی است و یک کارگاه ساخت رومیزی دارد، مادرش نیز اهل استان اردبیل می باشد. کیمیا فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچک تر از خودش دارد.

کیمیا علیزاده که به همراه شوهرش امید معدنچی (والیبالیست) مهاجرت کرده بود ، تمام عکس های شوهرش را در صفحه اینستاگرامش حذف و او را آنفالو کرده است. کیمیا علیزاده تکواندوکار اسبق کشور، با انتشار عکسی عجیب از خودش در صفحه شخصی اش نسبت به ازدواجش ابراز پشیمانی کرده است.

خبر ازدواج ناگهانی کیمیا علیزاده با حامد معدنچی ملی پوش والیبالیست کشور در سال 97 همانقدر عجیب بود که حالا داستان جدایی او به همان اندازه عجیب شده است. در همین راستا ظاهرا خبر جدایی او از همسرش جدی شده است چرا که اخیرا علیزاده تصویری از خودش در لباس عروسی با متنی دردناک منتشر کرده که با واکنش های زیادی از سمت مخاطبینش روبه رو شده است.

کیمیا علیزاده طلاق گرفت ؛ همسرش به او خیانت کرد؟ علت جدایی چه بود؟

او در این متن نوشته:

یه روز آدمی اومد تو زندگیم که فکر نمیکردم بهتر از اون وجود داشته باشه اما با رفتنش ثابت کرد وجود داره
اونم نه یکی،نه دوتا، بلکه به تعداد موهای سرم، آدم بهتر از اون وجود داره!

فهمیدم واسه یه چیزایی گریه کردم که حتی ارزش اخم کردن هم نداشت!!

همسر سابقش ولی هنوز تصاویر او را از پیجش برنداشته است. در ادامه تماشا کنید:

کیمیا علیزاده طلاق گرفت ؛ همسرش به او خیانت کرد؟ علت جدایی چه بود؟

از فعالیت های اخیر کیمیا در فضای مجازی می توان حدس زد که او کماکان قصد دارد در آلمان بماند. با توجه به نقد های شدیدی که از عملکرد کیمیا در ورزش شده بود و همچنین حواشی های مجازی او عده ای از کارشناسان باور داشتند شاید او از مهاجرت پشیمان شده باشد. اما کیمیا در آخرین فعالیتی که در فضای مجازی داشته این شایعه را تکذیب و پیغام جدیدی به منتقدانش داده است.

او با انتشار تصویری از خودش نوشته که قصد دارد در کشور آلمان بماند و همه چیز را از نو بسازد. به باور کاربران فضای مجازی، باید دید این پافشاری کیمیا برای ماندن و پیشرفت تا کجا جواب خواهد داد.

کیمیا علیزاده طلاق گرفت ؛ همسرش به او خیانت کرد؟ علت جدایی چه بود؟ [+استوری معنادار کیمیا]

کیمیا علیزاده طلاق گرفت ؛ همسرش به او خیانت کرد؟ علت جدایی چه بود؟ [+استوری معنادار کیمیا]

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید