0

کیف پول ارز دیجیتال سینونیم شروع به فعالیت کرد!

کیف پول ارز دیجیتال سینونیم شروع به فعالیت کرد!
بازدید 91


شرکت Synonym، از کیف پول خود رونمایی کرد. کیف پول ارز دیجیتال سینونیم از سیدهای کریپتوگرافی بیت کوین جهت ساخت کلیدهای پروتکل Slashtags استفاده می‌کند.

Synonym، ارائه‌دهنده خدمات شبکه بیت کوین و لایتنینگ، از کیف پول BitKit رونمایی کرد. بیت کیت، یک کیف پول موبایلی مخصوص بیت کوین به شمار می‌رود که توسط شرکت سینونیم برای هر دو سیستم اندروید و iOS توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

راه‌اندازی کیف پول ارز دیجیتال سینونیم

کیف پول ارز دیجیتال سینونیم دارای ویژگی‌های کلیدی متنوعی است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ساخت پروفایل‌های اجتماعی قابل حمل، مخاطبین پویا و قابل پرداخت، دیتا فیدهای متنوع و وب اکانت‌های بدون احتیاج به پسورد اشاره کرد.

کیف پول ارز دیجیتال سینونیم از سیدهای کریپتوگرافی بیت کوین برای تولید کلیدهای پروتکل جدید شرکت به نام Slashtags‌ استفاده می‌کند. Slashtags به کاربران این امکان را می‌دهد که کنترل داده‌های خود را به دست بگیرند. این پروتکل نیازی به بلاک چین ندارد.

پروتکل اسلش تگز دارای پروفایل‌های غیرقابل سانسور، قابلیت بروزرسانی خودکار مخاطبین، اولویت‌بندی پرداخت‌ها، احراز هویت بدون رمز عبور و سایر ویژگی‌های کلیدی است.

ویژگی‌های کیف پول BitKit

به عقیده پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیرعامل شرکت Synonym، بیت کیت یک برنامه معمولی بیت کوین نیست. تیم سینونیم موفق شده است کیف پول خود را با طراحی زیبا و ویژگی‌های نوآورانه به سطح بعدی توسعه برساند.

پروتکل اسلش تگز منبع باز (open-source) و مادولار است. این قابلیت به اکوسیستم اجازه می‌دهد تا به صورت گسترده در دسترس سازندگان قرار گیرد. شرکت سینونیم یک کیت توسعه نرم‌افزاری را نیز در کنار کیف پول ارز دیجیتال خود ارائه داده است. توسعه‌دهندگان با استفاده از این کیت‌ قادر به شبیه‌سازی موارد کاربردی Slashtag خواهند بود.

کیف پول ارز دیجیتال سینونیم شروع به فعالیت کرد!

جان کاروالیو (John Carvalho)، مدیرعامل Synonym، گفت: «از آنجایی که افراد بیشتری کنترل داده‌های خود را به شرکت‌های بزرگ فناوری می‌سپارند، ما نیاز به ایجاد جایگزین‌های منبع باز را احساس کردیم. پروتکل اسلش تگز آزادی بیشتری برای کاربران به ارمغان خواهد آورد».

جان کاروالیو در کنفرانس اخیر PlanB، دو ابتکار جدید شرکت Synonym را معرفی کرد. Pear، یک سیستم اعتباری توکن‌شده برای دارایی‌ها، محصولات و خدمات به شمار می‌رود. قابلیت Blocktank Instant نیز به صرافی‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات کیف پول ارز دیجیتال اجازه می‌دهد تا به سرعت کاربران را وارد شبکه لایتنینگ کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره  8 تصور غلط درباره مرج اتریوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoinmagazine

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید