0

کوین بیس تأییدیه قانونی فعالیت در ایتالیا را به دست آورد

کوین بیس تأییدیه قانونی فعالیت در ایتالیا را به دست آورد
بازدید 321


صرافی رمزارز کوین بیس، موفق به اخذ تأییدیه قانونی فعالیت در ایتالیا شد. این صرافی متعهد به ارائه کلیه خدمات به مشتریان خود در سراسر اروپا خواهد بود. در ادامه با جزئیات بیشتری به تاییدیه فعالیت صرافی کوین بیس در ایتالیا می‌پردازیم.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

صرافی ارزهای رمزنگاری شده کوین بیس (Coinbase) روز دوشنبه به طور رسمی اعلام کرد که تأییدیه قانونی فعالیت در ایتالیا را به دست آورده است.

اخذ تاییدیه فعالیت صرافی کوین بیس در ایتالیا

نانا موروگسان (Nana Murugesan)، معاون بین‌الملل و توسعه بازرگانی شرکت کوین بیس، در پست وبلاگ خود گفت: «امروز قادر به اعلام یک نقطه عطف کلیدی خواهیم بود. ما تضمین می‌کنیم که تأییدیه قانونی فعالیت در ایتالیا را به دست آورده‌ایم.»

تاییدیه فعالیت صرافی کوین بیس در ایتالیا

نانا در ادامه اظهارات خود به این نکته اشاره کرد که قوانین جدید Organismo Agenti e Mediatori تمامی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات کریپتو را ملزم به رعایت معیارهای تعیین‌شده کرده است. موروگسان تأکید کرد که کوین بیس با قدرت کامل محصولات خود را به مشتریان سراسر اروپا ارائه خواهد داد. مراکز صرافی کوین بیس در 40 کشور اروپایی نظیر ایرلند، بریتانیا و آلمان آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند. معاون توسعه بازرگانی شرکت کوین بیس در ادامه افزود:

شرکت کوین بیس در حال تقویت حضور خود در سراسر اروپاست. ما در حال ثبت نام و درخواست مجوز فعالیت در چندین بازار اصلی اروپایی مطابق با مقررات محلی هستیم.

برنامه توسعه اروپایی صرافی کوین بیس

Murugesan معتقد است هدف کوین بیس در تمامی بازارهای اروپایی، گسترش پایگاه مشتریان با ارائه خدمات و محصولات خرده‌ فروشی، سازمانی و اکوسیستمی است. کوین بیس ماه گذشته برنامه توسعه اروپایی خود را اعلام کرد. وی در آن زمان برنامه‌های آتی شرکت کوین بیس نظیر گسترش فعالیت در فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و هلند را فاش کرده بود.

صرافی رمزنگاری‌شده کوین بیس، اولین پلتفرم بزرگ تجاری نیست که موفق به اخد تأییدیه قانونی فعالیت در ایتالیا می‌شود. بزرگترین رقیب کوین بیس یعنی بایننس (Binance)، در ماه می مجوز قانونی فعالیت در ایتالیا را به دست آورده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اخذ تاییدیه فعالیت صرافی کوین بیس در ایتالیا چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید