0

کوالکام اسپانسر جدید منچستر یونایتد شد؛ درج نام اسنپدراگون روی پیراهن شیاطین سرخ!

کوالکام اسپانسر جدید منچستر یونایتد شد!
بازدید 119


با اعلام رسمی دو طرف، کوالکام اسپانسر جدید منچستر یونایتد خواهد بود. بر این اساس در فصل جاری رقابت‌های جزیره، نام اسنپدراگون در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌گیرد.

کوالکام امروز و لحظاتی پیش اعلام کرد که طی قراردادی با منچستریونایتد، وارد یک همکاری استراتژیک چند ساله با یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا شده است. بر این اساس کوالکام اسپانسر شیاطین سرخ خواهد بود و برند اسنپدراگون در موقعیت‌های مختلفی در لباس و ورزشگاه منچستر یونایتد به نمایش گذاشته می‌شود.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: تبدیل آمریکا به قطب تراشه جهان ؛ موافقت سنا با بودجه 280 میلیارد دلاری!

کوالکام اسپانسر جدید منچستر یونایتد

کوالکام اسپانسر جدید منچستریونایتد شد!

استراتژی تبلیغاتی جدید کوالکام جالب است چراکه آن‌ها اخیرا حمایت‌های مالی تبلیغاتی را گسترش داده و می‌کوشند نام اسنپدراگون را هرچه بیشتر در معرض دید قرار دهند. پیش از این قرارداد نیز، کوالکام طی قراردادی با تیم فرمول یک ردبول، نام اسنپدراگون را روی ماشین‌ها و لباس رانندگان این تیم درج کرده بود.

مسئله اما اینجاست که دقیقا آشنایی مردم عادی با نام اسنپدراگون چه مزیتی دارد وقتی کسی مستقیما به فروشگاه نمی‌رود تا یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 بخرد؟

مشخص نیست دقیقا هدف کوالکام از تبلیغات اینچنینی چیست، یا کوالکام نمی‌داند با درآمد زیاد خود چه کند یا می‌خواهد صرفا اطلاعات افراد درباره آنچه به گوشی‌های هوشمند محبوب بازار قدرت می‌بخشد بیشتر باشد! در حال حاضر حتی کوالکام رقیب خطرناک و مستقیمی در دنیای اندروید ندارد و همین باعث شده تا چنین تبلیغاتی اندکی گیج‌کننده به نظر برسند.

البته یک احتمال بعید نیست و آن اینکه کوالکام بخواهد با برند اسنپدراگون یک گوشی هوشمند عرضه کند! اقدامی که حتی اگر صورت بگیرد می‌تواند بر روابط این تراشه‌ساز موفق با کمپانی‌های بزرگ گوشی‌ساز موثر باشد.

به هر حال سوالات اینچنینی درباره استراتژی جدید کوالکام زیاد و پاسخ‌ها کم هستند. کوالکام در بیانیه خود خاطرنشان کرده که این همکاری استراتژیک، «رویدادها و تجربیات منحصربه‌فردی را برای هواداران در اولترافورد و سراسر دنیا ایجاد می‌کند». (البته نمی‌دانیم این رویدادها و تجربیات منحصربه‌فرد چه هستند!)

کوالکام اسپانسر جدید منچستریونایتد شد!

از سویی به نظر می‌رسد که کوالکام قرار است در این پروژه برنامه‌هایی برای بهبود اتصال تلفن همراه در ورزشگاه اولترافورد اجرا کند که تجربه هواداران از استفاده از گوشی در ورزشگاه را بهبود می‌بخشد. ویکتوریا تیمپسون مدیر بخش تجاری و قراردادهای منچستریونایتد در این باره می‌گوید:

سکوهای اسنپدراگون تجربه‌های خاصی را برای هواداران در سراسر جهان فراهم می‌کند و تعامل آنها را با باشگاه فوتبالی که دوست دارند عمیق‌تر می‌کند.

اما اینکه این حرف‌ها به چه معناست و چگونه عملی می‌شود چیزی است که کسی نمی‌داند. آنچه واضح به نظر می‌رسد اینکه باید انتظار داشته باشیم که در سالیان آتی نام اسنپدراگون را در موقعیت‌های مختلفی در روی پیراهن منچستریونایتد و ورزشگاه اولترافورد ببینیم!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره کوالکام اسپانسر جدید منچستر یونایتد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gsmarena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید