0

کنفرانس بلاک چین فیوچریست 2022 : چه اتفاقی برای بازار کریپتوکارنسی خواهد افتاد؟

کنفرانس بلاک چین فیوچریست 2022 : چه اتفاقی برای بازار کریپتوکارنسی خواهد افتاد؟
بازدید 329


کنفرانس بلاک چین فیوچریست 2022 در تورنتو کانادا برگزار شد. در این کنفرانس به موضوعات مهمی نظیر آینده کریپتوکارنسی‌ها و رشد حوزه DeFi پرداخته شد.

کنفرانس بلاک چین فیوچریست 2022 در تورنتو کانادا این هفته به پایان رسید. DeFi و پذیرش سازمانی موضوعات مهم مطرح‌شده در این کنفرانس به شمار می‌روند.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

جزئیات کنفرانس بلاک چین فیوچریست 2022

 

شاید از این موضوع مطلع نباشید اما کانادا به آرامی در حال تبدیل شدن به بازیگر اصلی صنعت بلاک چین و کریپتو است. اتریوم ریشه‌های قوی کانادایی دارد، 3iQ مستقر در تورنتو اولین صندوق قابل معامله بیت کوین (ETF) در آمریکای شمالی را راه‌اندازی کرد. درصد صاحبان فعال کریپتوکارنسی‌ها در این کشور طی دو سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است.

کنفرانس بلاک چین فیوچریست 2022 : چه اتفاقی برای بازار کریپتوکارنسی خواهد افتاد؟شرکت در کنفرانس بلاک چین فیوچریست 2022 لذت بخش بود. ما در این کنفرانس توانستیم مدیریت دو پنل را در دست بگیریم و سیستم مالی را از طریق Web3 تغییر دهیم. این رویداد یادآور این موضوع بود که باهوش‌ترین اشخاص صنعت کریپتوکارنسی با وجود شرایط فعلی بازار همچنان در حال ساخت محصولات شگفت‌انگیز هستند. نمی‌خواهیم کلیشه‌ای صحبت کنیم، اما در صورت داشتن دید بلندمدت نمی‌توانید آینده‌ بدی برای ارزهای دیجیتال متصور شوید.

هیچکس نمی‌تواند بدون صحبت در مورد امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) گفتگوی مناسبی در مورد آینده دارایی‌های دیجیتال داشته باشد. پنل Futurist، با نام “The Future Of Decentralized Finance”، رئیس بازارهای DeFi در آزمایشگاه ریپل، بنیانگذار Teller Finance و مدیران Aventus Ventures و FLUIDEFI را به نمایش گذاشت.

به گفته بوریس آلرگانت (Boris Alegrant) از ریپل لبز، پذیرش سازمانی DeFi در مراحل بعدی توسعه رمزارزها قرار دارد. قبل از پذیرش سازمانی دیفای منتظر انتشار یک نرم‌افزار محبوب در حوزه کریپتوکارنسی‌ها هستیم.

مدیران دارایی و VCها به پذیرش کریپتوهای سازمانی کمک می‌کنند. بازار خرسی ارزهای دیجیتال ترس زیادی در سرمایه‌گذاران خرد ایجاد کرد، اما سازمان‌ها و صندوق‌های خطرپذیر با ریزش بازار علاقه بیشتری به پذیرش رمزارزها دارند.

در کنفرانس بلاک چین فیوچریست 2022 خبرنگاران کوین تلگراف فرصت مصاحبه با دو مدیر اجرایی از شرکت مدیریت دارایی Wave Financial  را به دست آوردند. مدیران Wave Financial اعتقاد دارند علاقه‌مندی افراد ثروتمند و سرمایه‌گذاران نهادی به دارایی‌های دیجیتال رو به افزایش است. در بازارهای خرسی قبلی مؤسسات می‌پرسیدند که آیا به پایان کریپتو نزدیک شده‌ایم، اما پرسش فعلی آن‌ها این است که آیا زمان مناسبی برای ورود است؟

ریزش سنگین و ناگهانی بازار کریپتوکارنسی منجر به ضرر 1.1 میلیارد دلاری صرافی کوین بیس شد. عملکرد کوین بیس بدتر از حد انتظار بود. این شرکت از آپریل تا ژوئن حدود 1.1 میلیارد دلار از دارایی‌های خود را از دست داد. این آمار بدترین عملکرد سه ماهه کوین بیس از زمان عرضه عمومی در سال 2021 به شمار می‌رود.

کنفرانس بلاک چین فیوچریست 2022 : چه اتفاقی برای بازار کریپتوکارنسی خواهد افتاد؟

درآمدهای شرکت کوین بیس نیز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 45.1 درصد کاهش یافته است. قیمت رمزارزها در ماه اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته، اما میزان بهره خرده‌فروشی‌ها و حجم معاملات همچنان پایین است. این بدان معناست که به احتمال زیاد اتفاقات منفی بیشتری در کوتاه مدت برای کوین بیس رخ خواهد داد.

برخی از بزرگترین استخراج‌کنندگان بیت کوین در جهان، در طول بازار نزولی جهت تأمین مالی عملیات استخراج دست به فروش دارایی‌های کیف پول خود می‌‌زنند. این موضوع درباره Hut 8 صدق نمی‌کند. شرکت ماینینگ کانادایی Hut 8 که به صورت عمومی در بورس نزدیک و تورنتو معاملات خود را انجام می‌دهد،‌ در ماه جولای ذخایر بیت کوین خود را افزایش داد. این شرکت در حال حاضر 7736 بیت کوین را در اختیار دارد.

استراتژی هولد Hut 8 شامل سپرده‌گذاری تمامی بیت کوین‌های استخراج شده توسط دستگاه‌های ماینر شرکت است. سیاست‌های Hut 8 با توجه به کاهش قیمت سریع بیت کوین شگفت‌ انگیز است.

شبکه سولانا در ماه جاری مورد حمله هکری قرار گرفت و هکرها حدود 8 میلیون دلار رمزارز را از کیف پول اکوسیستم Slope سرقت کردند. پس از این فاجعه، هکرهای دیگر نیز به نفوذ به Solana علاقه‌مند شدند. سولانا به دلیل طراحی شبکه بلندپروازانه و همچنین امنیت پایین مبادلات در سال گذشته هدف چندین سوء استفاده قرار گرفته است. حملات هکری اخیر این پرسش را در ذهن کاربران ایجاد می‌کند که آیا سولانا واقعاً ایمن است؟

در گزارش هفتگی بازار، مارسل پچمن (Marcel Pechman)، یاشو گولا (Yashu Gola) و بنتون یاون (Benton Yaun) در مورد نگرانی‌های سرمایه‌گذاران سولانا با یکدیگر بحث کردند. بازپخش گزارش را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کنفرانس بلاک چین فیوچریست 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید