0

کمک 1.5 میلیون دلاری صرافی بیت فینکس به السالوادور

کمک 1.5 میلیون دلاری صرافی بیت فینکس به السالوادور
بازدید 198


صرافی بیت فینکس روز پنجشنبه اعلام کرد که برای کمک به مشاغل کوچک و جوامع السالوادور 36 بیت کوین و 600000 تتر به این کشور اهدا خواهد نمود.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

به گزارش Bitfinex، وجوه اهدایی صرافی بیت فینکس در وهله اول به مشاغل کوچک السالوادور واقع در آپویا (Apopa)، ایلوپانگو (Ilopango) و سویاپانگو (Soyapango) اختصاص داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

کمک صرافی بیت فینکس به مشاغل کوچک السالوادور

طبق گزارش Bitfinex، این صرافی 36 بیت کوین (BTC) با ارزش بالغ بر 734 هزار دلار (با کارمزد فعلی شبکه) و همچنین 600 هزار دلار تتر (USDT) به کسب‌وکارهای کوچک و مجامع کشور السالوادور اهدا می‌کند.

بیت فینکس در پست وبلاگ روز پنجشنبه خود اعلام کرد که مبالغ اهدایی به کیف پول‌های دریافت‌کننده بیت کوین نظیر Chivo ارسال خواهد شد. 1.33 میلیون دلار دارایی‌های رمزنگاری‌شده در مرحله اول به برخی از پروژه‌ها و ابتکارات خاص تخصیص داده می‌شود.

کمک 1.5 میلیون دلاری صرافی بیت فینکس به السالوادور

السالوادور در تاریخ 7 سپتامبر 2021 بیت کوین را به عنوان ارز قانونی و ملی خود معرفی کرد. دولت السالوادور از همان روز اقدام به خرید BTC نمود. در تاریخ 1 جولای 2022، Bitcoin.com گزارش داد که کشور السالوادور 80 بیت کوین را به قیمت 19 هزار دلار (هر واحد) خریداری کرده است. السالوادور پس از تدوین قانون مناقصه قانونی در سال گذشته، 2381 واحد بیت کوین خریداری نمود

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری Bitfinex، گفته که 1.33 میلیون دلار دارایی‌های رمزنگاری شده به آن دسته از جوامعی اختصاص داده می‌شود که بیشتر از همه به آن نیاز دارند. آردوینو روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت:”کمک‌ هزینه‌های اهدایی پتانسیل فعلی بیت کوین را برای به ارمغان آوردن رفاه و آزادی اقتصادی نشان می‌دهد.” مدیر اجرایی Bitfinex در ادامه افزود:

با ارائه بیت کوین و تتر به جوامع محلی السالوادور، ما از مشاغل کوچک حمایت خواهیم کرد و در عین حال با تأثیرات خشونت گروهی که سراسر کشور را فراگرفته، مقابله خواهیم کرد.

پست وبلاگ روز پنجشنبه صرافی بیت فینکس همچنین به پروژه یک میلیارد دلاری توکن ولکانو (Volcano) اشاره کرد. پلتفرم معاملاتی Bitfinex چهارچوب مورد نیاز برای معامله‌کردن توکن Volcano در بازارهای مختلف را فراهم می‌کند. این توکن تنها در دسترس مشتریان Bitfinex Securities قرار دارد. ساکنان ایالات متحده واجد شرایط دریافت توکن Volcano نخواهند بود.

Ifnex Inc، شرکت مادر صرافی Bitfinex، با دولت السالوادور جهت ایجاد یک چهارچوب نظارتی دارایی‌‌های دیجیتال و اوراق بهادار همکاری می‌کند. طبق این همکاری، بیت فینکس قادر به تنظیم، انتشار و بهره‌برداری از ابزارهای مالی دیجیتالی در السالوادور خواهد بود. از دیگر اقدامات بیت فینکس می‌توان به ایجاد و اجرای قوانین و مقررات متوازن ارزهای دیجیتال اشاره کرد. این قوانین منجر به رشد صنعت ارزهای دیجیتال در السالوادور می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کمک 1.5 میلیون دلاری صرافی بیت فینکس به السالوادور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید