0

کمک هدست ویژن پرو اپل به جراحان ؛ نمایش اطلاعات حیاتی بیمار در زمان عمل!

کمک هدست ویژن پرو اپل به جراحان ؛ نمایش اطلاعات حیاتی بیمار در زمان عمل!
بازدید 21

[ad_1]

هدست جدید اپل در زمینه‌های مختلف قابلیت‌های فراوانی را ارائه می‌کند؛ یکی از این موارد کمک هدست ویژن پرو اپل به جراحان در حوزه ارائه داده‌های حیاتی بیمار است.

اپل مدتی پیش از هدست واقعیت ترکیبی خود با نام «ویژن پرو» رونمایی کرد و حالا به‌طور روزانه با معرفی قابلیت‌های محصول خود، بیش از پیش افراد را شگفت‌زده می‌کند. بدون شک، عملکرد هدست ویژن پرو اپل در حوزه بهره‌وری در محیط کار موضوعی کاملاً قابل پیش‌بینی بوده است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بااین‌حال هم‌اکنون کمک هدست ویژن پرو اپل به جراحان یک قابلیت شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. به باور یک جراح، این دستگاه توانایی ارائه «قدرت‌های فوق‌العاده‌ای» به پزشکان را دارد و به‌طور کلی کمک فراوانی به نجات جان انسان‌ها می‌کند. قابلیت هدست واقعیت ترکیبی اپل در زمان جراحی در حقیقت نمایش داده‌های حیاتی به جراحان است.

بیشتر بخوانید: اپل در تدارک تولید فیلم و سریال اختصاصی برای هدست ویژن پرو است!

کمک هدست ویژن پرو اپل به جراحان

به گزارش اپل‌اینسایدر، دکتر «رافائل گروسمن»، که یک جراح عمومی در حوزه جراحی رباتیک بوده و به عنوان نخستین شخصی شناخته می‌شود که با بهره‌گیری از Google Glass یک عمل جراحی را به‌صورت زنده استریم کرد، بیان کرده است که ویژن پرو اپل توانایی ارائه کمک‌های فراوانی به پزشکان در زمان یک عمل جراحی دارد و اطلاعات مهمی از بیمار را در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد.

افزون بر جراحی، به عقیده گروسمن هدست اپل به طرق دیگری خدماتی را ارائه می‌کند، به عنوان نمونه ایجاد ارتباط بیشتر بین پزشک و بیمار، دیگر کمک هدست ویژن پرو اپل به جراحان است. همچنین این دستگاه توانایی ارائه یک دستیار دیجیتال به پزشک را دارد تا کارهای اساسی همچون یادداشت‌برداری را به انجام برساند یا اطلاعات مربوط به سوابق بیمار را در دسترس پزشک قرار دهد.

کمک هدست ویژن پرو اپل به جراحان

گروسمن در خصوص این فناوری واقعیت ترکیبی عنوان کرده است: «در اتاق عمل، شما درحال جمع‌آوری داده‌هایی در واقعیت ترکیبی هستید که به شما کمک می‌کند در زمان واقعی، به‌صورت هم‌زمان، شیوه انجام کار را داشته باشید.»

وی در ادامه خاطرنشان کرد که با وجود این فناوری، جراحان دیگر نیازی به توجه به یک کامپیوتر جهت مشاهده اطلاعات موردنیاز خود در حین یک جراحی را ندارند. در حقیقت با بهره‌گیری از سیستم محاسباتی ویژن پرو، نمایشگرهای آن می‌توانند در هر نقطه‌ای از اتاق، اطلاعات مربوط به جراحی را نشان دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کمک هدست ویژن پرو اپل به جراحان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید