0

کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران ؛ آیا VAR به زودی وارد لیگ برتر خواهد شد؟

کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران ؛ آیا VAR به زودی وارد لیگ برتر خواهد شد؟
بازدید 36


کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران ؛ آیا VAR به زودی وارد لیگ برتر خواهد شد؟ سجادی، وزیر ورزش گفت اگر مشکلی نباشد از نیم فصل دوم VAR در لیگ برتر خواهیم داشت.

حمید سجادی درمورد آخرین شرایط فدراسیون فوتبال و تیم ملی در آستانه جام‌جهانی 2022 قطر اظهار داشت: اگر بخواهم شرایط وزارت ورزش را در زمانی که تحویل گرفته‌ایم بگویم انرژی خوبی منتقل نمی‌شود. هیأت‌ها قرار بود طبق اساسنامه کارها را پیش ببرند. مهلت 6 ماهه‌ای وجود داشت اما در این زمان اقدامی صورت نگرفت.

کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران

همچنین رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از انعقاد قرارداد سیستم کمک داور ویدئویی با شرکت‌های طرف قرارداد فیفا خبر داد. علیرضا سهرابی، رئیس پیشین دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفت و گویی با بخش ورزشی صدا و سیما در رابطه با آموزش داوران در رابطه با وی ای آر گفت: «اول از همه ما باید تعداد داورانی که قرار است در لیگ برتر سوت بزنند را مشخص کنیم و بعد همه آن‌ها باید مورد آموزش قرار گیرند. هر کدام از داوران باید 3 مسابقه آفلاین 90 دقیقه‌ای را آموزش ببینند. تا آماده برگزاری نیم فصل دوم با VAR بشوند.»

همچنین وی ادامه داد و گفت: « اول از همه باید زیر ساخت‌های لازم در ورزشگاه‌ها تعبیه شود و بعد از آن 6 ماه آموزش داوران طول خواهد کشید.»

کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران
کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران, کمک داور ویدیویی, فوتبال ایران, لیگ برتر, var, فوتبال ایران, سجادی, وزیر ورزش, فوتبال, داور فوتبال, VAR, وی ای آر,

او در ادامه صحبت‌هایش راجب این موضوع که وزیر ورزش گفته بود VAR در ابتدا نیم فصل دوم استفاده می‌شود گفت: «به هیچ عنوان همچین اتفاقی نخواهد افتاد و در بهترین شرایط، فصل بعد کمک داور ویدیوئی خواهیم داشت.»

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های مجله خبری آی تی و دیجیتال با ما به اشرتاک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید