0

کلیپ ازدواج سردار آزمون لو رفت ؛ نام همسر او آناهیتاست [+فیلم]

کلیپ ازدواج سردار آزمون لو رفت ؛ نام همسر او آناهیتاست [+فیلم]
بازدید 57

[ad_1]

کلیپ ازدواج سردار آزمون لو رفت. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

کلیپ منتشر شده از پشت صحنه فیلم برداری مراسم ازدواج سردار آزمون به یکی از پربازدیدترین ویدیوهای فضای مجازی تبدیل شد. سردار آزمون سال 1398 در 25 سالگی خبر نامزدی خود را با خانم «آناهیتا کریمی» رسانه ای کرد که هنوز با گذشت سه سال مراسم عروسی خود را برگزار نکردند.

مستر بلیط

کلیپ ازدواج سردار آزمون لو رفت ؛ نام همسر او چیست؟ [+فیلم]

سردار آزمون در دنیال فوتبال به فکر حضوری پرقدرت در فصل جدید بوندس لیگا و مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ است. سردار آزمون در گفتگوی تلویزیونی با اعلام اینکه کارهای ازدواجش تا خواستگاری پیش رفته گفت بعد از رقابت های جام جهانی ازدواج می کند.

بازیکن تیم بایر لورکوزن که روحیه شوخی دارد و هیچ‌گاه صحبت های جدی و طنزش را نمی توان از یکدیگر تشخیص داد، در مصاحبه ای با محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در مورد تاریخ ازدواج و شرط عجیب خانواده عروس صحبت کرد.

او در این برنامه گفت:

ان شاا… به زودی بعد از جام جهانی، الان فکر می کنم خواستگارین بابا اینا، گفتند داریم میریم خواستگاری گفتم بابا خواستگاری می خواد چکار اما از اردو برگشتم خواستگاری هم میرم. حل شده است قضیه اما به زور دادن اونم تک دختر منم تک پسر رفتیم اونجا گفتن نمیدیم گفتم آقا جعفر این کار رو نکن! شوخی می کنم خدا رو شکر هم از طرف خانواده آناهیتا خانم به من کمک کردند تو فوتبالم و هم خانواده خودم دستشون درد نکنه، جواب مثبتم انشاالله بعد از اردو به من بدن، چون هر دفعه که میگم، میگن باید گل بزنی تو تیم ملی! نمی دونن جزو سه نفر برتر تاریخ ایرانم!

او از زندگی شخصی خود هم غافل نشده و بر اساس آنچه پیش تر گفته بود در حال فراهم کردن مقدمات مراسم عروسی است. در این ویدیو تصاویری اختصاصی از اولین کلیپ ویژه مراسم ازدواج سردار آزمون مربوط به عکاس‌های اسپورت قبل از مراسم با حضور زوجین را ببینید.

در ادامه این کلیپ را تماشا کنید:

.

بیشتر بخوانید: 

.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید