0

کشف حجاب الناز رکابی در مسابقات سنگ نوردی ؛ جزئیات کاملی از حواشی به وجود آمده [+ ویدیو]

الناز رکابی بدون حجاب در مسابقات آسیایی سنگ نوردی ؛ ورزشکار زن ایرانی کی بر می‌گردد؟ [+ ویدیو]
بازدید 243


کشف حجاب الناز رکابی در مسابقات سنگ نوردی از جمله ترندهای هفته های اخیر شبکه های اجتماعی و رسانه های ایران و جهان است. برای اطلاع از جزئیات کاملی از حواشی به وجود آمده بعد از مسابقات آسیایی سنگ نوردی با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید.

الناز رکابی بدون حجاب در مسابقات آسیایی سنگ نوردی شرکت کرد. این اقدام جنجالی بسیار مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

الناز رکابی، ورزشکار زن ایرانی بدون حجاب در مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا شرکت کرد و به مقام چهارم دست یافت.

بیشتر بخوانید:

کشف حجاب ورزشکار زن ایرانی در مسابقات سنگ نوری قهرمانی آسیا

ورزشکار زن ایرانی بدون حجاب در مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا [+ ویدیو]
ورزشکار زن ایرانی بدون حجاب در مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا [+ ویدیو]

آپدیت 3 آبان: فرارو در مقاله‌ای تحت عنوان «باز هم مشهد؛ این بار مسئله الناز رکابی» به نقل از شرق نوشت: سید‌احمد علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد، همچنان به اظهارنظر‌های خبرساز درباره ورزش زنان و ورزشکاران زن ادامه می‌دهد. او که پیش از این هم درباره مسائل مختلفی از‌جمله دوچرخه‌سواری زنان یا حضور زنان در ورزشگاه اظهارات تندوتیزی، به‌ویژه در دولت‌های قبلی داشت، به‌تازگی در ماجرای الناز رکابی هم انتقاداتی داشته که بیان آن‌ها با توجه به حساسیت موجود در جوامع بین‌الملل نیاز به دقت نظر بیشتری داشت.

سید‌احمد علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد
سید‌احمد علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد

فرارو در بخشی از مقاله خود نوشت:

این موضوعات، ولی برای سید‌احمد علم‌الهدی گران تمام شد؛ به‌طوری‌که او را وادار کرد در خطبه‌های نماز جمعه که عمدتا باید به موارد مهم پرداخته شود، درباره الناز رکابی صحبت کند. او علاوه بر آنکه الناز رکابی را فردی توصیف کرد که فریب خورده و آبروی نظام را برده از وزیر ورزش هم انتقاد کرد که چرا با چنین ورزشکاری که به زعم علم‌الهدی همچنان حجابش ایراد داشته، دیدار کرد.


آپدیت 30 مهر: الناز رکابی بعد از حضور در ایران در مصاحبه ای اعلام کرد که حضور بدون حجاب وی در مسابقات آسیایی سهوی بود. این موضوع نیز حواشی بی‌شماری در شبکه‌های اجتماعی مخصوصا توییتر به همراه داشت.

ملاقات الناز رکابی با وزیر ورزش
ملاقات الناز رکابی با وزیر ورزش

بعد از این مصاحبه، الناز رکابی به دیدار وزیر ورزش رفت و این ملاقات نیز بدون حواشی نبود. الناز رکابی با سوییشرت و کلاه لبه‌دار در کنار وزیر ورزش حاضر شد و همین موضوع سرآغاز برخی حواشی دیگر برای این قهرمان زن سنگنوردی ایران بود.


آپدیت 28 مهر: الناز رکابی، ورزشکار زن ایرانی که بدون حجاب در مسابقات آسیایی سنگ نوردی در کره جنوبی شرکت کرد، بامداد دیروز، چهارشنبه 27 مهر به همراه سایر بازیکنان تیم سنگنوردی به ایران بازگشت.

ویدیوی استقبال گرم مردم از الناز رکابی در فرودگاه بین المللی امام خمینی را در ادامه مشاهده کنید (منبع ویدیو: برترین‌ها):

پس از حضور بدون حجاب این ورزشکار زن ایرانی در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا در کره جنوبی، شایعاتی مبنی بر حضور وی در سفارت ایران در کره جنوبی و یا بازگشت زود هنگام الناز رکابی از کره جنوبی به گوش رسید.

خبرنگار وب سایت ایرنا نیز در هنگام ورود الناز رکابی به ایران، درباره حواشی به وجود آمده درباره این بازیکن زن پرافتخار ایرانی، مصاحبه‌ای با وی ترتیب داد که در ادامه ویدیو مصاحبه با الناز رکابی را مشاهده می‌کنید:

نماینده ایران در مسابقات سنگ نوردی به رتبه چهارم دست یافت.

مرحله فینال ماده کمباین مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا امروز برگزار شد و الناز رکابی در میان 8 شرکت کننده فینال، چهارم شد.

در این مسابقات که در سئول کره جنوبی برگزار می شود صبح امروز به وقت تهران، الناز رکابی در ماده کمباین زنان روی دیواره رفت و مقام چهارم را در رقابتی نفس گیر با رقبای شرقی کسب کرد.

همان طور که پیش بینی می شد چائه یون سئو، سنگ نورد خوشنام کره ای توانست در این مسابقه قهرمان شود گرچه او بر خلاف مرحله نیمه نهایی با اقتدار قهرمان نشد و یک ژاپنی به او بسیار نزدیک بود.

بیشتر بخوانید:

از جمله جنجال برانگیزترین اتفاقات این مسابقه، می‌توان به حضور بدون حجاب الناز رکابی، نماینده ایران در مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا اشاره کرد.

فرارو نیز درباره شایعاتی که درباره این ورزشکار زن پرافتخار ایرانی به گوش می‌رسید در مقاله‌ای چنین نوشت:

در شرایطی که شایعاتی مبنی بر تحویل دادن الناز رکابی به سفارت ایران در کره منتشر شده، این خبر تکذیب شده است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از فرارو، حضور بدون حجاب الناز رکابی در مسابقات قهرمانی آسیا با شایعات بسیاری همراه بود که از جمله آن‌ها می‌توان به ضبط پاسپورت این ورزشکار زن ایرانی توسط سفارت ایران در کره جنوبی اشاره کرد.

کشف حجاب ورزشکار زن ایرانی در مسابقات سنگ نوری قهرمانی آسیا
کشف حجاب ورزشکار زن ایرانی در مسابقات سنگ نوری قهرمانی آسیا

این موضوع با واکنش سفارت ایران در سئول مواجه شده است. سفارت ایران در کره جنوبی گفته است:

تمامی اخبار جعلی، کذب و اطلاعات نادرست در خصوص خانم «الناز رکابی» را قویا تکذیب می‌کنیم.

یکی دیگر از شایعاتی که درباره حضور بدون حجاب الناز رکابی در مسابقات آسیایی سنگ‌نوردی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد، بازگشت زود هنگام این ورزشکار زن ایرانی به ایران بود. اگر برای شما نیز سوال است که «الناز رکابی کی به ایران برمی‌گردد؟» شما را به توییت سفارت ایران در جمهوری اسلامی ارجاع می‌دهیم!

سفارت جمهوری اسلامی ایران در صفحه توییتر خود نوشت:

خانم الناز رکابی پس از پایان مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا در سئول، بامداد روز سه‌شنبه 26 مهر 1401 به همراه سایر اعضای تیم از سئول به مقصد ایران حرکت کرد. سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی تمامی اخبار جعلی، کذب و اطلاعات نادرست در خصوص خانم الناز رکابی را قویا تکذیب می‌کند.

حضور بدون حجاب این ورزشکار ایرانی به شدت در شبکه های ایرانی دست به دست شد که ویدیوهای مرتبط با آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

 

ویدیو دیگری از حضور بدون حجاب الناز رکابی وزشکار زن ایرانی در مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا در کره جنوبی:

 

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید