0

کشف آزمایشگاه مخفی چینی‌ها در آمریکا با هزاران موش مبتلا به کرونا و دیگر بیماری‌های همه‌گیر!

کشف آزمایشگاه مخفی چینی‌ها در آمریکا با هزاران موش مبتلا به کرونا و دیگر بیماری‌های همه‌گیر!
بازدید 39

[ad_1]

بنابر گزارشی جدید، آزمایشگاه مخفی چینی‌ها در آمریکا با هزاران موش مبتلا به ویروس کرونا و انواع دیگر بیماری‌های همه‌گیر کشف شده است.

مقامات ایالت کالیفرنیا خبر داده‌اند که اخیراً موفق به کشف آزمایشگاه مخفی چینی‌ها در آمریکا و در شهر ریدلی ایالت کالیفرنیا شده‌اند که حاوی هزاران موش مبتلا به ویروس کرونا و انواع دیگری از ویروس‌های همه‌گیر است. گفتنی‌ست که این آزمایشگاه توسط شرکت چینی پرستیژ بیوتیک در سال 2022 بدون دریافت مجوز فعالیت مخفیانه خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: تاکید مجدد آمریکا بر نقش چین در شیوع ویروس کرونا ؛ نخستین مبتلایان، ویروس‌شناسان مرکز ووهان بوده‌اند!

کشف آزمایشگاه مخفی چینی‌ها در آمریکا

به تازگی مقامات ایالت کالیفرنیا از کشف یک آزمایشگاه غیرقانونی متعلق به شرکت پزشکی چینی ثبت شده در آمریکا خبر داده‌اند. این آزمایشگاه متروکه مملو از موش‌های مبتلا به بیماری کرونا بوده و در جریان این تحقیقات ردپایی از ویروس ایدز و تبخال و هپاتیت هم به دست آمده است.

شرکت چینی پرستیژ بایوتک در ایالت نوادای آمریکا ثبت شده اما یک آزمایشگاه غیرقانونی در شهر ریدلی ایالت کالیفرنیا راه انداخته بود. در جریان بازرسی از این لابراتور حدود هزار موش مبتلا به انواع و اقسام بیماری‌های مختلف کشف شده است.

کشف آزمایشگاه مخفی چینی‌ها در آمریکا

برخی از این جوندگان به کرونا مبتلا بوده و برخی دیگر ناقل ویروس‌های تبخال، اچ آی وی، مالاریا، ای کولی و هپاتیت هستند. علاوه بر این انبوهی از مواد عفونی، زباله‌های پزشکی هم در این انبار کشف شده است.

مدیران شهر ریدلی در گفتگو با usatoday اعلام کرده‌اند که این شرکت‌ اصلاً مجوز نداشته و از فعالیت آنها کاملاً بی‌اطلاع هستند. در واقع فعالیت این آزمایشگاه بیشتر در شب‌ها انجام می‌شده تا به راحتی شناسایی نشوند.

به نظر می‌رسد تجهیزات پزشکی کشف شده در همانجا ساخته شده و برای تست‌های کووید مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اسناد منتشر شده نشان می‌دهد که این مرکز مواد شیمایی مختلف مانند مواد بیولوژیکی، مایعات بدن انسان و صدها موش آزمایشگاهی و تجهیزات دیگر را در خود جای داده است.

همچنین این موش‌ها در شرایط نامناسب و در قفس‌های شلوغ و بدون آب و غذا نگهداری شده و به صورت ژنتیکی برای ابتلا و انتقال ویروس پرورش یافته‌اند. با بررسی حدود ۳۰ فریزر و یخچال کشف شده از این انبار دست‌کم ۲۰ عامل احتمالی عفونت مانند ویروس و باکتری شناسایی شده است.

طبق اسناد منتشر شده شرکت چینی پرستیژ بیوتیک از اکتبر ۲۰۲۲ این آزمایشگاه را بدون مجوز و به صورت غیرقانونی اداره کرده است. نکته جالب تر اینکه هیچ آدرسی از این شرکت در کالیفرنیا پیدا نشده و دفاتر این شرکت‌ چینی در آمریکا مدتهاست که خالی هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کشف آزمایشگاه مخفی چینی‌ها در آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید