0

کریستیانو رونالدو در برابر دروغ‌سنج صرافی بایننس [+ویدیو]

کریستیانو رونالدو در برابر دروغ‌سنج صرافی بایننس [+ویدیو]
بازدید 56

[ad_1]

کریستیانو رونالدو ستاره بی جون و چرای فوتبال جهان در برابر دستگاه دروغ‌سنج صرافی بایننس قرار گرفت و از گذشته تا آینده دوران فوتبالی‌اش گفت.

در روزهای گذشته شاهد یک تبلیغ تلویزیونی جذاب از صرافی بایننس بودیم که در آن کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال جهان رو در روی یک دروغ‌سنج قرار گرفت و از گذشته تا حال دوران فوتبالی‌اش را شرح داد. این یک چالش جذاب برای این فوق ستاره به حساب می‌آید و ویدئوی این تبلیغ تلویزیونی در شبکه‌های اجتماعی و کل فضای مجازی بارها دیده شده است.

بیشتر بخوانید: تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو و رفقا در سفر به ایران!

کریستیانو رونالدو در مقابل دروغ‌سنج بایننس قرار گرفت

در روزهای گذشته پیش‌نمایش کوتاهی از یک تبلیغ تلویزیونی جذاب با حضور کریستیانو رونالدو منتشر شده بود. تبلیغی برای شرکت بایننس که مشخص بود در آن کریستیانو قرار است در حالی که به دستگاه دروغ‌سنج متصل شده به چند سوال پاسخ بدهد. روز گذشته ویدئوی کامل این تبلیغ منتشر شد. در یکی از جالب‌ترین سوال‌ها از رونالدو پرسیده شد که آیا خودش را بزرگترین گلزن تاریخ فوتبال می‌داند؟ اسطوره پرتغالی پاسخ مثبت داد و مشخص شد حقیقت را گفته است و واقعاً اینطور فکر می‌کند.

کریستیانو رونالدو در مقابل دروغ‌سنج بایننس قرار گرفت

یکی از سوال و جواب‌های جنجالی این ویدیو به موضوع قهرمانی جام جهانی برمی‌گردد. وقتی از کریس پرسیده می‌شود که آیا پرتغال قهرمان جام جهانی می‌شود او پاسخ مثبت می‌دهد ولی دستگاه مشخص می‌کند که او دروغ گفته و در واقع نظر دیگری دارد. رونالدو با خنده می‌گوید باورش نمی‌شود که نسبت به فتح جام جهانی در ناخودآگاه تا این حد بدبین باشد. جام جهانی مهم‌ترین افتخاری است که جای خالی‌اش در قفسه افتخارهای او خالی است به خصوص حالا که رقیب ازلی‌اش لئو مسی موفق به فتح آن شده است.

کریس رونالدو این روزها در باشگاه النصر عربستان بازی می‌کند. در یک سوال از او پرسیده می‌شود که آیا در 40 سالگی معتقد است همچنان در بالاترین سطح فوتبال بازی می‌کند؟ پاسخ کریس منفی است و دستگاه دروغ‌سنج نشان می‌دهد که او واقعاً به این اعتقاد دارد که با این سن و سال دیگر نمی‌تواند در بالاترین سطح بازی کند. اعترافی شاید تلخ برای دوست‌داران فوتبال و علاقه‌مندان رونالدو که بیش از یک دهه است فوتبال را با دو اسطوره‌اش مسی و رونالدو می‌شناختند و سطحی بالاتر از سطح فوتبال این دو ابرستاره نمی‌شناختند. نسخه کامل این ویدیو با زیرنویس فارسی را در ادامه می‌بینید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص صحبت‌های جالب کریستیانو رونالدو در مقابل دروغ‌سنج بایننس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

.

منبع: ورزش3/خبرآنلاین

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید