0

کدام برند گوشی موبایل ظرفیت باتری بالاتری دارد؟

کدام برند گوشی موبایل ظرفیت باتری بالاتری دارد؟
بازدید 74


کدام برند گوشی موبایل ظرفیت باتری بالاتری دارد؟ باتری از جمله اصلی‌ترین پارامترهایی است که هنگام انتخاب و خرید گوشی باید به آن توجه کرده و آن را به دقت بررسی کنیم.

هر فرد بنابر کاربرد و استفاده‌ای که از گوشی دارد به فاکتورهای متفاوتی برای انتخاب گوشی توجه می‌کند، اما آن عاملی که برای اکثر کاربران گوشی از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار است، مسئله ظرفیت باطری گوشی و مدت زمان کارکرد آن است؛ چرا که هیچ کس دوست ندارد به طور مداوم گوشی خود را به شارژ متصل کند، به این دلیل مسئله مدت زمان کارکرد باطری از اهمیت بسیاری برای کاربران گوشی‌های همراه برخوردار است‌. امروزه اکثر تولیدکنندگان گوشی موبایل از باتری‌های حجیم و همچنین از باطری با ظرفیت بالا در تهیه گوشی‌های خود استفاده می‌کنند تا بتوانند جوابگوی خواسته‌های کاربران گوشی‌های موبایل باشند.

مستر بلیط

کدام برند گوشی موبایل ظرفیت باتری بالاتری دارد؟

ظرفیت باتری گوشی اصولاً توسط معیاری تحت عنوان میلی‌آمپرساعت سنجش می‌شود. اصولاً هرچقدر عدد میلی‌آمپرساعت یک باطری بالاتر باشد در واقع ظرفیت فنی آن باطری نیز بالاتر است، اما این مسئله قطعی نیست و لزوماً بالا بودن قدرت آمپری یک باطری به معنای بالا بودن ظرفیت آن نیست، چرا که عوامل مختلف دیگری نیز در ظرفیت باطری و مدت زمان کار کرده آن موثر هستند؛ از جمله این عوامل می‌توان به نمایشگر، میزان بهینه سازی، هماهنگی نرم افزار و سخت افزار، ارتباط پردازنده و نرم افزار و میزان زمانی از که گوشی استفاده می‌شود، اشاره کرد. نکته مهمی که در این زمینه باید به آن توجه کنیم، مسئله کاهش تدریجی کیفیت باطری است. معمولاً بعد از ۲ یا ۳ سال استفاده از گوشی کیفیت منبع تغذیه به حداقل می رسد و نیاز به تعویض آن وجود دارد. منبع تغذیه خراب در بلندمدت حتی می‌تواند موجب آسیب به سایر بخش‌های گوشی شود. در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی باتری برخی از برندهای گوشی موجود در بازار بپردازیم.

برند آیفون

این برند که جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای گوشی است، نسبت به سایر برند‌ها از ظرفیت باتری پایین‌تری برخوردار بوده و مدت زمان کارکرد آن نیز کمتر است اما گوشی‌های این برند از نظر کارکرد بسیار بهینه‌تر از سایر برند‌ها هستند. همچنین با گذر زمان دوام باتری کاهش می‌یابد و نیاز به تعویض آن وجود دارد.

  • باتری آیفون ۱۲ پرو مکس:  ظرفیت باطری این گوشی ۳۶۸۷ میلی آمپر ساعت است. از این گوشی پس از یک بار شارژ کامل می‌توان به مدت ۲۰ ساعت و ۵۴ دقیقه برای مکالمه، ۱۴ ساعت و ۱۳ دقیقه جهت وب گردی و یا ۱۵ ساعت و ۱۷ دقیقه برای تماشای ویدیو استفاده کرد.
  • باتری آیفون ۱۱ پرو مکس: این گوشی نسبت به نسل گوشی‌های گذشته از قوی‌ترین باطری برخوردار است. این گوشی پس از یک بار شارژ کامل تا ۱۱ ساعت و ۵۴ دقیقه می‌تواند روشن بماند. همچنین این گوشی دارای قابلیت شارژ سریع است و با شارژ کردن گوشی خالی خود به مدت ۳۰ دقیقه می‌توانید از شارژ ۴۸ درصدی برخوردار شوید.
  • باتری آیفون ۱۱: ظرفیت منبع تغذیه این گوشی۳۱۱۰ میلی آمپر است. این گوشی پس از یک ‌بار شارژ کامل ۱۱ ساعت و ۱۶ دقیقه روشن می‌ماند. همچنین از ظرفیت شارژ سریع برخوردار است.

کدام برند گوشی موبایل ظرفیت باتری بالاتری دارد؟

برند سامسونگ

گوشی‌های برند سامسونگ همواره از ظرفیت بالای باتری برخوردار بوده و همچنین منبع تغذیه آن‌ها دارای طول عمر و مدت زمان کارکرد مناسبی است. کیفیت بالای باتری‌ سامسونگ که همواره از جمله ویژگی‌های اصلی این برند بوده در شرایط مختلف از دوام بالایی برخوردار است.

  • سامسونگ گلکسی M63: ظرفیت منبع انرژی این گوشی ۷۰۰۰ میلی آمپر است، که در واقع یکی از پر ظرفیت‌ترین باطری‌هایی است که تاکنون روی یک گوشی استفاده شده است. این گوشی با یک بار شارژ کامل می‌‌تواند به مدت ۲۴ ساعت در حالت وبگردی، ۳۳ ساعت در حالت پخش ویدیو، ۱۴۵ ساعت در حالت پخش فایل‌های صوتی و ۵۰ دقیقه در حالت مکالمه کاربرد داشته باشد.  این گوشی از قابلیت شارژ سریع برخوردار است و به دلیل داشتن ویژگی شارژ معکوس از آن می‌توان به عنوان پاوربانک برای شارژ کردن ساعت‌های هوشمند و هندزفری‌های بی سیم استفاده کرد.
  • باتری سامسونگ گلکسی M51 : ظرفیت منبع انرژی این گوشی ۷۰۰۰ میلی آمپر است این گوشی می تواند به مدت دو روز روشن بماند، همچنین این گوشی دارای قابلیت شارژ سریع نیز بوده و طی مدت ۱ ساعت و ۴۷ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود که این زمان زیاد با توجه به ظرفیت بالای باتری چندان به چشم نمی‌آید. همچنین شما با ۳۰ دقیقه شارژ کردن گوشی می‌توانید از شارژ ۳۵ درصدی برخوردار شوید.
  • باتری سامسونگ گلکسیa42 5G : ظرفیت منبع تغذیه این گوشی۵۰۰۰ میلی آمپر است و این گوشی به مدت یک و نیم روز روشن می‌ماند. شارژ کامل این گوشی دو ساعت زمان می‌برد و شما با ۳۰ دقیقه شارژ کردن آن می‌توانید از شارژ ۲۷ درصدی برخوردار شوید.

برند شیائومی

برند شیائومی که امروزه توانسته به یکی از برندهای پرفروش و معتبر دنیا تبدیل شود، هر ساله در راستای افزایش کیفیت گوشی‌های خود گام‌های مهمی بر می‌دارد، که یکی آن‌ها افزایش کیفیت باطری بوده است. امروزه ظرفیت منبع انرژی گوشی‌های شیائومی و  نه تنها نسبت به نسل‌های گذشته برند شیائومی بلکه نسبت به سایر برند‌ها نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اما با توجه به اینکه باتری‌های گوشی شیائومی لیتیومی هستند، با گذر زمان و پس از چند سال استفاده دچار مشکل شده و نیاز به تعویض آن‌ها وجود دارد.

  • باتری شیائومی پوکوM3 : ظرفیت منبع تغذیه این گوشی ۶۰۰۰ میلی آمپر است . این گوشی ظرف مدت ۳ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و با ۳۰ دقیقه شارژ کردن آن می‌توانید از شارژ ۲۵ درصدی برخوردار شوید.
  • باتری شیائومی ردمی T9 : ظرفیت باطری این گوشی ۶۰۰۰ میلی آمپر است و شارژ کردن کامل این گوشی ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه زمان می‌برد و شما می‌توانید با ۳۰ دقیقه شارژ کردن آن از شارژ ۲۵ درصدی برخوردار شوید.

کدام برند گوشی موبایل ظرفیت باتری بالاتری دارد؟

برند هواوی

  • باتری هواوی p30 پرو: ظرفیت منبع انرژی این گوشی ۴۲۰۰ میلی آمپر است. این گوشی از قابلیت شارژ سریع برخوردار است و با یک‌بار شارژ کامل این گوشی ۱۲ ساعت و ۵۳ دقیقه می‌تواند روشن بماند، همچنین شما می‌توانید با ۳۹ دقیقه شارژ کردن گوشی از شارژ ۷۰ درصدی آن برخوردار باشید.

کلام آخر

اگر باطری گوشی شما از ظرفیت خوبی برخوردار نیست و یا طی استفاده طولانی‌مدت کیفیت آن کاهش پیدا کرده، باید به تعویض آن بپردازید با توجه به اینکه امروزه باطری‌های تقلبی بسیاری در بازار موجود است که از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، بهتر است باطری گوشی خود را از یک فروشگاه معتبر مثل  مرکز باتری تهیه کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید