0

کتک کاری مردم با مازیار لرستانی در خیابان [+فیلم توضیحات او در مورد هورمون تراپی]

کتک کاری مردم با مازیار لرستانی در خیابان [+فیلم توضیحات او در مورد هورمون تراپی]
بازدید 151


کتک کاری مردم با مازیار لرستانی در خیابان در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

شهره لرستانی که پس از تغییر جنسیت با نام مازیار شناخته می شود با انتشار یک فیلم در اینستاگرام نسبت به کتک کاری با برخی مردم و بی احترامی چند جوان واکنش نشان داد.

آبان تتر

مازیار لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است مازیار لرستانی پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. پیشتر مازیار لرستانی در صفحه خود خبر تغییر جنسیتش را داد.بر خلاف شایعات روز گذشته سریال‌های مازیار لرستانی بدون هیچ تغییر با نام سابق وی روی آنتن می‌رود.

کتک کاری مردم با مازیار لرستانی در خیابان

مازیار لرستانی (شهره سابق) پس از تغییر جنسیت خود تذکری در خصوص مراعات رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده است. مازیار لرستانی بازیگر مطرح ایرانی در ویدئویی گفت که به تذکری که کاربران درباره رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده عمل می کند. او در گوشه ای از این ویدئو گفت که تمام بازیگران خانوم مثل خواهرهای من هستند.

 مازیار لرستانی بعد از تغییر جنسیتش از اولین پیشنهاد کاری اش رونمایی کرد که با عکس العمل های بسیار زیبا و ستودنی مردم روبرو شد. چند روز قبل مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت:

تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند. من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.

مازیار لرستانی در گوشه ای از ویدئوی خود از علت اینکه تاکنون هورمن تراپی نکرده پرده برداشت. او گفت دلیل به تاخیر انداختن این موضوع این است که چون مستاجر است و هزینه زندگی اش را از طریق بازیگری در می آورد باعث شده این موضوع به تاخیر بیفتد.

ویدیوی زیر را در رابطه با ماجرای درگیری شهره (مازیار) لرستانی در ادامه تماشا کنید:

مازیار لرستانی با این خرید مردانه دل خودش را شاد کرد [+عکس]

مازیار لرستانی با انتشار ویدیو زیر نوشت:

گاهی یه چیز کوچیک حال تمام روز ادمو خوب می کنه ….
خریدن این پاپیون لبخند ملیحی روی لبهام آورد..لبخند گنگی که ساعتها دلم رو غنج زد ….

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

ازدواج مازیار لرستانی (شهره) با یک زن [+فیلم واکنش او]

در این ویدیو که مازیار لرستانی به صورت سلفی ضبط کرده است، وی از دنبال کنندگانش تقاضا می کند اخبار مرتبط با او را از طریق صفحه رسمی اش پیگیر باشند و توجهی به شایعات صفحات جعلی نکنند.

برخی صفحات مجازی مدعی شده بودند پس از تغییر جنسیت شهره لرستانی، این بازیگر اقدام به ازدواج با یک زن کرده و پس از عمل آشکارسازی جنسی، مزدوج شده است!

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

شهره لرستانی بازیگری که از چند سال پیش با انتخاب نام «ودود» و تغییر سبک پوشش، زندگی متفاوتی را در اجتماع برگزیده بود در نهایت در 56 سالگی اعلام کرد تغییر جنسیت داده و دیگر یک زن

او خود را یک لر می‌داند که به ایلی بودن عادت دارد و می گوید، نه فقط با بستگان درجه یک بلکه ما با خانواده‌مان در خرم‌آباد و بروجرد و تهران همه و همه در تماسیم هر روز باید از هم خبر داشته باشیم. من به‌دلیل مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این خاصیت لر بودن است.

لرستانی، چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ از تطبیق جنسیت خود خبر داد و‌ گفت نام مازیار را برگزیده‌است. این اتفاق از سوی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های فراوان روبه‌رو شد و در حالی که عده‌ای از «تغییر جنسیت» او سخن می‌گفتند، فعالان حقوق تراجنسیتی‌ها یادآوری کردند که باید از «تطبیق جنسیت» برای چنین اتفاقی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید