0

کاهش شدید درآمد توئیتر بعد از روی کار آمدن ایلان ماسک

توئیتر
بازدید 91

[ad_1]

توئیتر

در حالی که ایلان ماسک به دنبال روش‌های جدیدی برای کسب درآمد از توئیتر است، با مشکل بسیار مهمی مواجه شده؛ تبلیغ‌کنندگان در حال فرار از این شبکه هستند.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از engadget، ایلان ماسک روز جمعه اعلام کرد که توئیتر به دلیل نگرانی تبلیغ‌کنندگان در مورد محتوا و سایر امور مطرح شده توسط فعالان کاهش زیادی در درآمد داشته است.

در روزهای اخیر تعدادی از کمپانی‌های بزرگ تبلیغات خود را کنار گذاشته‌اند. از جمله جنرال موتورز، آئودی، فایزر، جنرال میلز، فولکس واگن و دیگر برندهای بزرگ.

این برندها نسبت به تغییرات احتمالی در سیاست‌های توئیتر و همچنین خروج مدیران ارشد و ایمنی برند تحت نظارت ماسک ابراز نگرانی کرده‌اند.

در این راستا نیویورک تایمز گزارش داد که IPG، یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تبلیغاتی جهان، به مشتریان پیشنهاد کرد که به طور موقت هزینه‌های خود را در توئیتر متوقف کنند.

توئیتر بلافاصله پس از انتشار خبر مالکیت ماسک، شاهد افزایش قابل توجهی از سخنان نفرت انگیز و توهین‌های نژادی بود. رئیس ایمنی توئیتر این فعالیت‌ها را به کمپین ترولینگ متهم کرد.

به نظر می‌رسید که او کاهش درآمد تبلیغات را به گردن بسیاری از همین فعالان می‌اندازد.

وی در توئیتی نوشت: «توئیتر به دلیل فشار گروه‌های فعال به تبلیغ‌کنندگان، کاهش شدید درآمد داشته است. با تعدیل محتوا چیزی تغییر نکرده و ما هر کاری برای جلب رضایت فعالان انجام می‌دهیم.

به نظر می‌رسد اخراج گسترده کارکنان توییتر از جمله افرادی که با اعتدال و ایمنی کار می‌کردند، تعهدات ماسک را تضعیف می‌کند.

طبق گفتهٔ جسیکا گونزالس، یکی از مدیران اجرایی Free Press ،وقتی 50 درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کنید، از جمله تیم‌هایی که  مسئول ردیابی، نظارت و اجرای قوانین تعدیل محتوا هستند، به این معنا است که تعدیل محتوا تغییر کرده است.

 

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید