0

کانسپت جدید موتورولا را می‌توانید دور مچتان ببندید! [+ ویدیو]

کانسپت جدید موتورولا را می‌توانید دور مچتان ببندید! [+ ویدیو]
بازدید 16

[ad_1]

به‌تازگی از موبایل کانسپت جدید موتورولا رونمایی شده که علاوه‌بر قابلیت‌های هوش مصنوعی از امکان جالب توجه بسته شدن دور مچ دست برخوردار است.

طی رویداد «Lenovo Tech World 23» کانسپت جدید موتورولا با ظاهری جذاب رونمایی شد که فعلاً مشخص نیست به حقیقت بدل شود یا خیر. موتورولا  نمونه اولیه «نمایشگر تطبیقی» را در این کانسپت نشان می‌دهد که می‌توان از آن به‌عنوان تلفن، استند یا دستبند هوشمند بهره گرفت. این شرکت همچنین چندین قابلیت توسعه‌یافته مبتنی بر هوش مصنوعی را برای دستگاه‌های لنوو رونمایی کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رونمایی از کانسپت جدید موتورولا

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از GSMArena، کانسپت جدید موتورولا درواقع یک گوشی هوشمند قابل چرخش با صفحه‌نمایش 6.5 اینچ +POLED FHD را نشان می‌دهد. در این کانسپت، کاربران مطابق با نیاز خود قادر خواهند بود تا دستگاه را خم کنند و به اشکال مختلف درآورند؛ حتی می‌توان این گوشی را به دور مچ دست خود پیچانده و از آن به عنوان یک ساعت هوشمند بهره‌مند شد!

کانسپت جدید موتورولا

افزون‌بر این کانسپت انعطاف‌پذیر موتورولا، چندین کانسپت مبتنی بر هوش مصنوعی نیز معرفی شده است. این شرکت تصمیم دارد تا با کمک توانایی‌های هوش مصنوعی مولد تصاویر پس‌زمینه متنوع و جذابی را برای کاربران تولید کند.

در این راستا باید اشاره کرد که در همین کانسپت، کاربران قادر خواهند بود تا عکسی از لباس بگیرند و با کمک هوش مصنوعی چندین پس‌زمینه منحصربه‌فرد با همان رنگ و لعاب به‌دست آورند. در نمونه ویدیویی که منتشر شده است، شخصی را مشغول ثبت عکس سلفی از یک لباس است که هوش مصنوعی پس‌زمینه‌ای مشابه با شکل و رنگ لباس، برای وی تولید خواهد کرد.

موتورولا همچنین یک ویژگی جدید نیز رونمایی کرده که می‌توان با کمک آن اسناد و کاغذ را به‌راحتی اسکن کرد. این قابلیت چین‌وچروک و سایه‌های روی کاغذ را به حداقل خواهد رساند و تصاویر واضح و شفافی را ارائه می‌کند

کانسپت جدید موتورولا

همچنین این شرکت اعلام کرد که درحال کار بر روی دستیار صوتی و متنی شخصی برای کامپیوتر و تلفن‌های هوشمند است. این دستیار از طریق مدل زبانی بزرگ (LLM) اجرا خواهد که MotoAI نام دارد که توانایی پاسخگویی به سؤالات، پیام‌های پیش‌نویس، برنامه‌ریزی وظایف و موارد دیگر را دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص موبایل کانسپت جدید موتورولا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید