0

کارخانه داروگر در نتیجه مشکلات شدید مالی تعطیل شد!

کارخانه داروگر در نتیجه مشکلات شدید مالی تعطیل شد!
بازدید 15


کارخانه داروگر به‌دلیل مشکلات شدید مالی تعطیل شد. این شرکت که نزدیک به 100 سال فعالیت مستمر داشته، به پایان راه خود رسید.

در خبری ناراحت‌کننده کارخانه داروگر با بیش‌از 100 سال فعالیت مستمر به‌دلیل مشکلات شدید مالی تعطیل شد و همه کارگران این کارخانه نیز بیکار شده‌اند. اما ظاهراً مدیرعامل شرکت داروگر پس‌از درگیری به‌علت مشکلات مالی با اداره مالیات خود درب کارخانه را بسته است و ظاهراً تصمیم دارد برای همیشه کارخانه خود را خاموش کند. شرکت داروگر یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های فعال در تولید محصولات شوینده در کشور است که حالا در آستانه 100 سالگی ورشکسته شده است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: تورم بخش ارتباطات در اردیبهشت 1402 از تورم مسکن و حامل‌های انرژی فراتر رفت!

کارخانه داروگر پس‌از یک قرن فعالیت تعطیل شد

شرکت داروگر در سال ۱۳۰۷ در شهر اصفهان توسط غلامرضا داروگر تأسیس شد و یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی در ایران است و بعد از انقلاب ۵۷ به نهادهای حکومتی واگذار شد.

محمدرضا فرزعلیان، مسئول کانون شوراهای اسلامی کار غرب تهران، روز شنبه ششم خرداد به ایلنا گفت:

مدیرعامل داروگر روز ۵ خرداد «به دلیل مشکل با اداره مالیات» تمام قسمت‌های کارخانه را تعطیل کرده و این اقدام باعث می‌شود بیش از ۵۰ کارگر مشغول به کار هم بیکار شوند.

کارخانه داروگر پس‌از یک قرن فعالیت تعطیل شد

به گفته این مسئول تشکل‌های کارگری، داروگر هزار و ۱۰۰ کارگر داشت که در طول سال‌های اخیر «اخراج» شدند و فقط ۵۰ نفر باقی مانده‌اند.

فرزعلیان همچنین گفته کارگران داروگر در چهار ماه گذشته «یک ریال هم» حقوق نگرفته‌اند و حق بیمه‌شان هم واریز نشده و برای تأمین مخارج زندگی، «شب‌ها نگهبانی و دست‌فروشی و مسافرکشی می‌کنند.»

مسئول کانون شوراهای اسلامی کار غرب تهران همچنین خبر داده است که مدیرعامل داروگر «چندین شرکت دیگر» هم دارد که وضعیت همه آنها «خراب است و داروگر خراب‌تر از همه.»

او با انتقاد از «مسئولان» که می‌دانند مشکل داروگر چیست، می‌گوید آنها «دست روی دست گذاشته‌اند و هیچ اقدامی برای حل مشکلات نمی‌کنند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تعطیلی کارخانه داروگر پس از یک قرن فعالیت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید