0

چگونه با خرید ارز دیجیتال درآمد ثابت داشته باشیم؟

چگونه با خرید ارز دیجیتال درآمد ثابت داشته باشیم؟
بازدید 49

[ad_1]

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال برای بسیاری از افراد جذابیت‌های خاص خود را دارد. این جذابیت زمانی بیشتر می‌شود که بتوان بدون صرف وقت و البته دانش بالا در این بازار به درآمد ثابتی رسید.

جالب است بدانید که برخی از صرافی‌های معتبر همچون بایننس این امکان را برای کاربران فراهم می‌کنند تا با سپرده گذاری سرمایه خود، بتوانند به سود ثابتی برسند. نکته جالب در مورد روش کسب درآمد ثابت با خرید ارز دیجیتال این است که اغلب نیاز به پرداخت کارمزد ندارد. با ما همراه باشید تا در این زمینه بیشتر با شما گفتگو کنیم.

کسب درآمد ثابت با خرید ارز دیجیتال به روش سپرده گذاری قفل شده !

یکی از روش‌های کسب درآمد ثابت با خرید ارز دیجیتال، استفاده از سپرده قفل شده است. در این شیوه کاربر می‌تواند با سرمایه خود تا مدتی معین نسبت به خرید ارز دیجیتال خاصی اقدام کرده و طی قرارداد دو طرفه با صرافی رمزارز، سود ثابتی را دریافت کند. در این شیوه بسته به نوع روش، دارایی شما در دوره‌های مختلف بین 7 روز تا 3 ماه مسدود شده و قابل برداشت نیست.

به عبارتی، با توجه به عنوان این سپرده، سرمایه شما قفل می‌شود. نرخ سود بسته به صرافی، مبلغ سرمایه گذاری و مدت زمان بلوکه کردن پول متفاوت است. برای مثال در بایننس شما می‌توانید بین 5 تا 15 درصد سود ثابت دریافت کنید.

شیوه سرمایه گذاری دوگانه

در این شیوه کسب درآمد ثابت با خرید ارز دیجیتال، شما این فرصت را دارید که ارزی را با قیمت و تاریخ مورد نظر معامله کنید. نکته جالب در مورد این روش این است که صرف نظر از روند بازار، پاداش‌های بالایی را دریافت خواهید کرد.

در این روش سپرده گذاری، کاربران می‌توانند موارد مختلف مانند دوره سرمایه گذاری، نرخ سود اسمی و قیمت معامله خود را تعیین کنند. شرایط سرمایه گذاری در این نوع سپرده، بسته به صرافی متفاوت است. برای مثال در صرافی بایننس، نرخ سود به صورت ثابت و متغیر متناسب با میزان سرمایه گذاری خواهد بود و زمان دریافت آن همان تاریخ سررسید از پیش تعیین شده توسط کاربر است.

حساب پس انداز ارز رمز نگاری شده

در این روش شما باید برای کسب درآمد ثابت با خرید ارز دیجیتال، یک رمز ارز را برای زمان طولانی خریده و آن را در کیف پول خود نگهداری کنید. میزان سود به دست آمده از این روش خرید ارزهای دیجیتال چیزی نزدیک به 1 درصد از کل سرمایه گذاری سپرده شده طی یک سال است.

کسب درآمد ثابت با حساب پس انداز ارز رمز نگاری شده

البته توجه داشته باشید که حساب‌های پس انداز ارزهای دیجیتال، سرمایه‌ گذاری‌هایی با ریسک بالا هستند و البته در مقابل کاربران می‌توانند سود بالایی هم از آن‌ها کسب کنند. بنابراین توجه داشته باشید در حالی که نرخ درآمد شما می‌تواند جذاب باشد، اما این احتمال هم وجود دارد که کل سرمایه شما از بین برود.

نکته مهم در مورد این شیوه سپرده گذاری این است که قوانین آن بسته به نوع صرافی و نوع حساب متفاوت خواهند بود. به این روش، سپرده گذاری انعطاف پذیر هم می‌گویند.

استفاده از پیشنهادهای ویژه

کسانی که به صورت مکرر اخبار مربوط به بازار ارزهای دیجیتال را دنبال می‌کنند، می‌توانند گاهی نگاهی هم به پیشنهادات ویژه صرافی‌ها داشته باشند و برای کسب سود ریسک احتمالی را به جان بخرند. به این منظور در زمان عرضه یک پیشنهاد ویژه، شما باید در آن سرمایه گذاری کنید تا بعد از یک مدت معین به سود از پیش تعیین شده دست پیدا کنید. درست مانند دیگر روش‌های کسب درآمد ثابت با خرید ارز دیجیتال، در این شیوه کسب سود، حداقل مبلغ سرمایه گذاری و زمان دریافت سود بسته به صرافی متفاوت است.

سرمایه گذاری در لانچ پول

استخر پرتاب یا (Launch Pool) از دیگر شیوه‌های کسب درآمد ثابت با خرید ارز دیجیتال محسوب می‌شود که در اصل یک روش کاربردی برای جمع آوری سرمایه لازم برای پروژه‌های رمزنگاری در مراحل اولیه محسوب می‌شود. در این شیوه صرافی‌ها به سرمایه گذاران این اجازه را خواهند داد تا با استفاده از دارایی خود، در یک استخر نقدینگی سپرده گذاری کرده و در زمان معین سود سپرده خود را دریافت کنند.

شاید با مقایسه این روش با سپرده‌های بانکی با چنین سؤالی مواجه شوید که فرق این دو در چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که سود این روش اغلب از سپرده گذاری بانکی بیشتر است. اگرچه ریسک‌های خاص خود را نیز به دنبال دارد.

فراموش نکنید که درآمد ثابت شما از سرمایه گذاری در این روش، به درصد سپرده گذاری و یا سهمتان در کل استخر بستگی دارد. شما با داشتن یک حساب ساده و با انتخاب صرافی مورد نظر خود می‌توانید به یک لانچ پول بپیوندید.

نکته مهم دیگر در این روش، زمان برداشت دارایی‌ها توسط کاربران است. در واقع اغلب صرافی‌ها شرایطی را فراهم می‌کنند که کاربران در هر زمانی که بخواهند بتوانند دارایی‌های رمز نگاری شده خود را از استخر نقدینگی برداشت کنند.

با این حال توجه به این نکته ضروری است که باقی گذاشتن توکن‌های خریداری شده برای کل دوره شرط بندی، سود و بازدهی بیشتری را به دنبال دارد. وقتی به سابقه این نوع سپرده گذاری نگاهی می‌اندازیم، متوجه می‌شویم که برخی از توکن‌ها‌ حتی تا 110 درصد سود به کاربران پرداخت کرده اند. اگرچه به هیچ عنوان نباید از ریسک‌های این روش غافل شد.

روش سپرده گذاری استیکینگ قفل شده

در این روش سرمایه گذاری، کاربر باید ارز دیجیتال مورد نظر خود را برای حفظ امنیت شبکه بلاک چین و کسب پاداش ثابت از آن قفل کند. این شیوه سرمایه گذاری به یکی از روش‌های محبوب برای کاربران کریپتو تبدیل شده است تا بتوانند از طریق آن بدون فروش دارایی‌ها، به درآمد ثابتی دست پیدا کنند.

سپرده گذاری استیکینگ قفل شده

بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد ندارید توکن‌های ارز دیجیتال خود را در آینده نزدیک بفروشید، استیکینگ به شما کمک می‌کند تا درآمد غیرفعال کسب کنید. فراموش نکنید که این طرح سپرده گذاری شما را ملزم می‌کند که توکن‌های خود را برای هفته‌ها و یا ماه‌ها غیر قابل برداشت کنید.

به این معنی که امکان نقد کردن یا معامله کردن آن‌ها برای شما فراهم نیست. در این شرایط ممکن است در زمان رکود و افت بازار نتوانید ارزهای خود را به فروش برسانید.

جمع بندی

برای کاربران امکان کسب درآمد ثابت با خرید ارز دیجیتال از طریق روش‌های گوناگون وجود دارد. از جمله شیوه‌های کسب درآمد ثابت می‌توانیم به سپرده گذاری قفل شده، سرمایه گذاری در استخر پرتاب، استیک کردن قفل شده و حساب پس انداز ارز رمز نگاری شده اشاره کنیم. توجه داشته باشید که ریسک سرمایه گذاری در هر یک از این روش‌ها متفاوت و اغلب بالاست. در عوض آن می‌توانید در مدت مناسبی به سود بالایی دست پیدا کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید