0

چگونه آیپد خود را در سفر ضد آب کنیم؟

چگونه آیپد خود را در سفر ضد آب کنیم؟
بازدید 24

[ad_1]

همان طور که می‌دانید تبلت آیپد اپل ضد آب نیست و به دلیل گرانقیمت بودنش، باید در سفر از آن طوری محافظت کنیم که خراب نشود. در این مطلب راههای ضد آب کردن آیپد را به شما آموزش می‌دهیم.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال، رعایت نکات زیر به محافظت از آیپد در استخر یا لب ساحل کمک می‌کند.

 

روی یک قاب مخصوص ضد آب برای آیپد سرمایه گذاری کنید

یک کیف ضد آب خوب به شما کمک می‌کند از آسیب احتمالی جلوگیری کنید و احتمالاً هنگام سقوط نیز سالم بماند. قاب‌های ضدآب و ضد ضربه متعددی برای آیپد از جمله محصولات برند  Urban Armor Gearدر بازار موجود است.

 

از آیپد خود با کیسه پلاستیکی محافظت کنید

ساده‌ترین راه برای محافظت از آیپد خود در برابر آسیب آب این است که آن را در یک کیسه پلاستیکی شفاف قرار دهید و دهانه آن را محکم ببندید. ممکن است بخواهید یک کیسه پلاستیکی یا جیبی مانند Ziploc را انتخاب کنید که از قبل دارای آب‌بندی داخلی است. به یاد داشته باشید که اگر آب از قبل در آنجا باشد، جایی برای رفتن نخواهد داشت و قرار گرفتن در یک کیسه مهر و موم شده به این معنی است که ممکن است بیش از حد گرم شود.

 

آیپد خود را در اطراف آب با یک پایه ایمن کنید

یک قاب آیپد مقاوم در برابر آب یا ضربه می‌تواند به محافظت در برابر پاشیده شدن و غوطه ور شدن کمک کند، اما اگر تبلت شما به اقیانوس یا دریاچه بیفتد کمکی نمی‌کند. اگر قصد دارید هنگام سوار شدن بر قایق به طور مکرر از iPad خود استفاده کنید، اتصال آن به پایه موثرترین راه برای ایمن سازی و محافظت از آن است.

شرکت‌هایی مانند Armor-X در ساخت پایه‌های آیپد برای قایق، دوچرخه و اتومبیل تخصص دارند.

 

 

هنگام سفر آیپد خود را خاموش کنید

یک آیپد روشن هنگام خیس شدن بیشتر از آیپد خاموش در معرض آسیب دائمی قرار دارد. بنابراین، اگر قصد استفاده از آیپد را ندارید و فکر می‌کنید در معرض آب قرار می‌گیرد، آن را خاموش کنید.

 

آیپد خود را به یک بلندگوی بلوتوث وصل کنید

به جای استفاده از اسپیکر آیپد برای گوش دادن مستقیم به موسیقی یا پادکست در حالی که در ساحل یا استخر هستید، آن را به یک اسپیکر بلوتوث ضدآب وصل کنید و در عوض آن را در جای امن نگه دارید. بسیاری از بلندگوهای بلوتوث حتی دارای دکمه‌های کنترل رسانه هستند، بنابراین برای تغییر آهنگ یا صدا نیازی به لمس آیپد خود نخواهید داشت. استفاده از اسپیکر بلوتوث به جای آی پد نیز ایده خوبی برای حمام و سونا است.

 

 

آیپد خود را در جیب داخلی کیف خود قرار دهید

نگهداری آیپد در جیب‌های جلویی یا بیرونی کیف ممکن است راحت‌تر باشد، اما محافظت کمتری در برابر آب و هوای مرطوب و پاشیدن آب ایجاد می‌کند. در صورت امکان سعی کنید آیپد خود را داخل محفظه‌های داخلی کوله پشتی قرار دهید. کیف شما ممکن است حتی یک جیب ضد آب برای نگهداری تبلت، لپ‌تاپ و سایر وسایل الکترونیکی داشته باشد.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید