0

چت تصویری توییتر به زودی عرضه می‌شود

چت تصویری توییتر به زودی عرضه می‌شود
بازدید 62


ایلان ماسک ظاهراً در پی راه‌اندازی چت تصویری توییتر است، به نظر این قابلیت در مرحله توسعه قرار داشته و شاید این ویژگی تحت عنوان اختیاری عرضه شود.

به‌گزارش mspoweruser، اخیراً به دنبال انتشار لیستی از قابلیت‌های جدید توییتر از سوی ایلان‌ ماسک، نام ویژگی‌های دیگر هم مطرح شده که بیشتر از گفته‌های مالک ثروتمند این شبکه اجتماعی است. طبق اعلام الساندرو پالوزی، فعال حوزه‌ی مهندسی معکوس‌، شبکه‌ی اجتماعی توییتر در‌ حال حاضر مشغول‌ کار بر روی ویژگی برقراری چت‌های تصویری است.

البته این قابلیت توییتر احتمالاً به صورت قابلیتی اختیاری راه‌اندازی شود؛ به عبارتی کاربران در این ویژگی باید ابتدا به دیگران مجوز درخواست مکالمه‌ی ویدئویی را اعطا کنند. به‌طور‌خلاصه، کاربران توییتر توانایی غیرفعال‌سازی این ویژگی را در هر زمان دلخواه خود دارند، دقیقاً همان‌طور‌که امکان خاموش کردن دکمه‌ی دایرکت مسیج از پروفایل وجود دارد.

بیشتر بخوانید: فعالسازی تیک آبی مقامات طالبان در توییتر ؛ امارات اسلامی توسط توییتر رسمیت یافت!

جزئیات قابلیت چت تصویری توییتر

ظاهراً گزینه‌ی چت ویدئویی در صفحه‌ی چت قرار خواهد گرفت تا امکان تماس ویدئویی با فرد مورد نظر صرفاً با یک کلیک وجود داشته باشد. اما با این وجود، در تحقیق‌های پالوزی تمام اطلاعات در مورد شیوه کار این قابلیت در توییتر به ما ارائه نشده است. طبق گزارش پالوزی، توییتر به کاربران امکان بی‌صداسازی تماس ویدئویی را داده و می‌توان بین تماس‌های صوتی و تصویری درست مانند واتساپ و دیگر پلتفرم‌های پیام‌رسان چت امکان جابه‌جایی وجود دارد.

چت تصویری توییتر

گفتنی است دکمه‌ی چت تصویری توییتر در حال حاضر مراحل توسعه خود را می‌گذراند و این امر به معنای عدم مشاهده این دکمه در صندوق ورودی شما هست. متاسفانه زمان ارائه آن جهت استفاد‌ه‌ی عمومی هنوز در مشاهدات پالوزی تعیین نشده است. علاوه‌براین، توییتر به‌زودی امکان نوشتن توییت‌های طولانی و ویژگی سوایپ به‌سمت راست به منظور جابه‌جایی بین توییت‌های پیشنهادی و دنبال‌شده و دکمه جدید بوکمارک را ارائه خواهد کرد.

همچنین در دیگر اخبار مربوط به قابلیت‌های جدید توییتر، این شبکه‌ی اجتماعی اخیراً اقدام به انتقال دکمه‌ی View Contact به‌سمت راست کرده است. البته این تغییر تأثیر آنچنانی بر شیوه عملکرد این پلتفرم نخواهد داشت؛ ولی به هر صورت به عنوان یکی از ویژگی‌های آینده‌ی این شبکه اجتماعی قابل تصور خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت چت تصویری توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید