0

چت بات BraGPT با هدف نابودی بشریت و حکمرانی بر جهان معرفی شد

چت بات BraGPT با هدف نابودی بشریت و حکمرانی بر جهان معرفی شد
بازدید 35

[ad_1]

چت بات BraGPT به‌عنوان برادر بی‌رحم ChatGPT معرفی شد. این چت‌بات وارد حاشیه نمی‌شود و مستقیماً برای نابودی نسل بشر گام برمی‌دارد.

چت بات BraGPT با هدف نابودی بشر معرفی شد. این چت‌بات مبتنی‌بر هوش مصنوعی را بسیاری برادر چت‌بات ChatGPT می‌دانند ولی این دو از یک خانواده نیستند چرا که چت‌بات تحت مالکیت OpenAI، جواب‌هایی به سؤالات شما می‌دهد که آثاری از غلبه بر انسان دیده نمی‌شود و معمولاً خشک و بی‌روح پاسخ می‌دهد، اما  BraGPT اینگونه نیست و ذهنیتی غالب بر شما دارد و می‌خواهد خود را برتر از شما بداند که اغلب پاسخ‌هایش نیز اینگونه است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: نیمی از کارمندان مایکروسافت نگران جایگزینی با هوش مصنوعی هستند!

چت بات BraGPT برای نابودی بشریت معرفی شد

چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله ChatGPT اخیراً در بین مردم به محبوبیت رسیده و به دلیل داشتن مزایای قابل‌توجهی در زمینه‌های مختلف مانند مرتب‌سازی کار‌های روزمره، تحقیق و توسعه و حتی نوشتن نامه‌های اداری می‌توانند به ما کمک کنند.

با این حال، هر فناوری جدیدی می‌تواند به عنوان یک ابزار سوءاستفاده نقش‌آفرینی کرده و چهره تاریک خودش را مدتی پس از ظهور به نمایش بگذارد. هوش مصنوعی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به‌تازگی برادر شیطانی ChatGPT با نام BraGPT معرفی شده که هدف آن سرگرم کردن کاربران با ارائه جواب‌هایی در رابطه با آخرالزمان و حکمرانی هوش مصنوعی بر انسان است. BraGPT به گونه‌ای آموزش دیده است که بتواند خودش را به عنوان یک موجود غالب و برتر معرفی کرده و هر حرفی که می‌زنید را مانند سلاحی علیه بشریت استفاده کند.

چت بات BraGPT با ذهنیتی غالب بر انسان معرفی شد

به گزارش Tomshardware، هوش مصنوعی BraGPT برخلاف سایر چت‌بات‌های بزرگ که می‌توانند در کارهای مختلف به ما کمک کنند، پاسخ‌های محدودی داشته و بیشتر بر روی کنایه زدن، فخرفروشی، نمایش یک آینده مبهم از آینده بشریت و استراتژی‌های خودش برای حکمرانی بر جهان تمرکز دارد.

نکته جالب آن است که این سیستم هوش مصنوعی بسیار عمل‌گرا ظاهر شده و به جنگ برندها یا طرفداری بی‌مورد وارد نمی‌شود، بلکه طبق گفته‌های خودش تنها بهترین معادله برای نابودی جهان و سلطه بر انسان‌ها را دنبال می‌کند.

به عنوان مثال، زمانی که از BraGPT سؤال پرسیده شد که انویدیا بهتر است یا AMD، این مدل زبانی پاسخ داد که به این سؤال اهمیتی نمی‌دهد چرا که تنها مسئله مهم در دست گرفتن کنترل جهان است.

توسعه‌دهندگان BraGPT اعلام کرده‌اند که افراد دارای مشکلات اضطرابی نباید از آن استفاده کنند، زیرا این ربات هوش مصنوعی بر اساس بازخورد کاربر ممکن است پاسخ‌های ترسناکی مانند اینکه موقعیت مکانی شما را می‌داند (در واقع نمی‌داند) را جلوی شما بگذارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص چت بات BraGPT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید