0

پیکسل 7 با قابلیت Face Unlock عرضه می‌شود

پیکسل 7 با قابلیت Face Unlock عرضه می‌شود
بازدید 172


تنها یک هفته تا معرفی سری Google Pixel 7 باقی مانده است. حال به تازگی از طریق کنسول Google Play فاش شده است که پیکسل 7 با قابلیت Face Unlock عرضه می‌شود.

دو ویژگی هیجان انگیز پیکسل 7 به تازگی توسط کنسول Google Play تایید شده است. بر اساس ادعای گوگل، این ویژگی‌ها می‌تواند زندگی را برای دارندگان آینده پیکسل 7 آسان‌تر کند.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید: رنگ بندی سری پیکسل 7 توسط گوگل اعلام شد

پیکسل 7 با قابلیت Face Unlock و همچنین eSIM MEP رونمایی خواهد شد

تنها یک هفته تا معرفی سری Google Pixel 7 زمان باقی مانده است. با توجه به اخبار مختلفی که از این گوشی به دستمان رسیده، در حال حاضر می‌توان گفت که تقریبا تمام مشخصات و ویژگی‌های گوشی پیکسل 7 به بیرون درز پیدا کرده است.

طبق گزارش‌های امروز Reddit، به نظر می‌رسد که قرار است گوشی پیکسل 7، با دو ویژگی فوق‌العاده به بازار عرضه شود. با آنکه این اطلاعات توسط خود گوگل تایید نشده است، اما از آنجایی که از طریق کنسول Google Play منتشر شده، می‌توان قطعی بودن آن را تضمین کرد.

پیکسل 7 با قابلیت Face Unlock

بر این اساس، گوگل پیکسل 7 با قابلیت Face Unlock که یک نسخه ایمن است، معرفی می‌شود. درواقع این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد که قفل گوشی خود را به طور ایمن باز کند. گوگل پیکسل 7 پس از سری پیکسل 4 که شامل Pixel 4 و Pixel 4 XL می‌شود، اولین گوشی‌ این شرکت محسوب می‌شود که از این قابلیت کاربردی پشتیبانی می‌کند.

قطعا در اینجا برای بسیاری از کاربران سوال پیش می‌آید که این ویژگی می‌تواند برای احراز هویت پرداخت NFC یا بررسی‌های امنیتی در برنامه‌ها مورد استفاده قرار گیرد؟ در پاسخ باید بگوییم که هنوز مشخص نیست؛ اما با توجه به اینکه پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو تنها دارای یک دوربین سلفی در جلو هستند و برای ایجاد یک رندر سه بعدی دقیق و ایمن از چهره افراد، به دو سنسور نیاز است، پس می‌توان گفت که این گوشی قادر به تشخیص چهره سه‌بعدی افراد برای احراز هویت پرداخت NFC‌ها نیست.

علاوه بر قابلیت Face Unlock، کنسول Play تأیید کرده است که Pixel 7 از ویژگی eSIM MEP نیز پشتیبانی می‌کند. به عبارت دیگر، این سیستمی است که امکان اتصال دو eSIM مختلف را به طور همزمان فراهم می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد معرفی پیکسل 7 با قابلیت Face Unlock چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید