0

پیش‌بینی ناپدیدشدن زیردریایی تایتان در کارتون سیمپسون‌ها! [+فیلم]

پیش‌بینی ناپدیدشدن زیردریایی تایتان در کارتون سیمپسون‌ها! [+فیلم]
بازدید 26

[ad_1]

اخیراً ویدیویی از پیش‌بینی ناپدیدشدن زیردریایی تایتان توسط کارتون سیمپسون‌ها منتشر شده که به 25 سال قبل بازمی‌گردد!

مدتی است که خبر ناپدید شدن زیردریایی تیتان در حین بازدید از لاشه تایتانیک، شوک فراوانی در جامعه ایجاد کرده است. از طرفی در یک گزارش تاسف‌بار اخیراً انفجار این زیردریایی به دلیل فشار بالای آب در اعماق اقیانوس تایید شده و تمامی سرنشینان آن جان خود را بر اثر این حادثه تلخ از دست داده‌اند.

زیردریایی تایتان متعلق به شرکت اوشن گیت بود که به‌عنوان یک تور تفریحی برای افراد ثروتمند جهت بازدید از لاشه کشتی تایتانیک در اعماق اقیانوس اطلس ماجراجویی می‌کرد. بااین‌حال در سفر این زیردریایی، پنج میلیاردر حضور داشتند که همگی آخرین سفر تفریحی خود را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: استفاده از مواد اولیه بی‌کیفیت در ساخت زیردریایی تایتان عامل انفجار آن شد!

ویدئو پیش‌بینی ناپدیدشدن زیردریایی تایتان توسط سیمپسون‌ها

تاکنون اخبار مختلفی در خصوص علت وقوع این حادثه در رسانه‌ها منتشر شده، بااین‌حال ویدئو پیش‌بینی ناپدیدشدن زیردریایی تایتان توسط سیمپسون‌ها یکی از پربحث‌ترین این خبرها بوده است.

درحال‌حاضر ویدیویی از این سریال انیمیشنی منتشر شده که به سال 1998 میلادی، یعنی 25 سال پیش بازمی‌گردد. به‌نظر در این قسمت از سیمپسون‌ها، ناپدید شدن زیردریایی تیتان شرکت OceanGate در هنگام بازدید از لاشه کشتی معروف تایتانیک در اعماق اقیانوس اطلس، مورد پیش‌بینی قرار گرفته است. در ادامه این ویدیو قابل مشاهده است:

کارتون سیمپسون‌ها از سال 1989 تا به امروز از طریق شبکه فاکس پخش می‌شود و به نوبه خود، سریال دوست‌داشتنی و محبوبی محسوب می‌شود. بااین‌حال پیش‌بینی‌های این سریال منجر به شهرت بیشتر از همیشه نام سیمپسون‌ها در جهان شده است.

تا به حال شاهد چندین پیش‌بینی در این سریال انیمیشنی بودیم که چندین سال پس از آن، تبدیل به واقعیت شده؛ از جمله آن‌ها می‌توان به دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ایالات متحده آمریکا، ادغام فاکس با دیزنی، حمله ببرهای دو شعبده‌باز معروف زیگفرید و روی و چندین مورد دیگر، اشاره کرد که همگی در سیمپسون‌ها اتفاق افتادند و با واقعیت یافتن آن‌ها باعث تعجب تمامی بینندگان شدند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پیش‌بینی ناپدیدشدن زیردریایی تایتان توسط کارتون سیمپسون‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید