0

پیتر شیف: نهنگ های بیت کوین در حال فروش هستند

پیتر شیف: نهنگ های بیت کوین در حال فروش هستند
بازدید 331


پیتر شیف، منتقد برجسته رمزارزها معتقد است که نهنگ های بیت کوین در حال فروش دارایی‌های خود هستند زیرا نگران سقوط بیشتر قیمت این رمزارز هستند.

Peter Schiff، رئیس و بنیانگذار Euro Pacific Capital و SchiffGold، معتقد است که نهنگ‌های بیت کوین در حال تخلیله دارایی BTC خود در سطح قیمتی فعلی هستند. وی همچنین در مورد دلایلی که ممکن است قیمت بیت کوین در کوتاه مدت به بالای 21 هزار دلار بازگردد، نظرات خود را بیان کرده است.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

نهنگ های بیت کوین در حال فروش دارایی خود هستند

پیتر شیف در توییت اخیر خود اظهار کرد نهنگ‌هایی که باعث پامپ قیمتی بیت کوین تا 70 هزار دلار شدند، هم اکنون برای کسب سود دارایی‌های خود را می‌فروشند. نهنگ‌ها بیت کوین‌های خود را به افرادی می‌فروشند که شدیداً به دنبال خرید BTC در کف‌های قیمتی هستند. به عقیده پیتر شیف، خریداران بیت کوین در این مقطع زمانی با ضرر روبرو خواهند شد؛ زیرا قیمت بیت کوین به احتمال زیاد تا 8 هزار دلار اصلاح خواهد کرد.

پیتر شیف: نهنگ‌های بیت کوین در حال فروش هستند

پیتر شیف اعتقاد دارد که نهنگ‌های بیت کوین همچنان به فروش خود ادامه خواهند داد. تنها هدفی که ممکن است نهنگ‌ها را به خرید BTC ترغیب کند، جذب نقدینگی و سرمایه بیشتر و سپس فروش مجدد خواهد بود.

حدود دو هفته پیش، Davinchi Jeremie، یوتیوبر معروف، از پیتر شیف خواست نظر خود درباره آینده رمزارزها را اعلام کند. پیتر شیف در پاسخ گفت: قیمت بیت کوین هیچ‌گاه به 200 هزار دلار نخواهد رسید. 2000 دلار تنها قیمت ممکن برای آینده بیت کوین خواهد بود. پیتر در ابتدای سال میلادی جاری اعلام کرده بود بیت کوین تا 20 هزار دلار و اتریوم تا 1000 دلار ریزش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش BTC توسط نهنگ های بیت کوین چیست؟ آیا قیمت بیت کوین به 8000 دلار خواهد رسید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید