0

پوکو X5 5G در FCC رویت شد

پوکو X5 5G در FCC رویت شد
بازدید 65


پوکو X5 5G در FCC رویت شد و اطلاعات به دست آمده از این سایت نشان می‌دهد که احتمالاً این گوشی همان ردمی نوت 12 است؛ اما با اسم متفاوت.

شیائومی از سری جدید ردمی نوت 12 در چین رونمایی کرد که با استقبال خیلی خوبی روبرو شد. اما مشخص نبود که این گوشی برای بازار جهانی هم رونمایی می‌شود یا خیر. در روزهای قبل، تأیید شده بود که ردمی نوت 12 گواهینامه FCC را دریافت کرده اما امروز پوکو X5 5G هم در FCC رویت شد که در واقع نسخه تغییر نام یافته ردمی نوت 12 جدید است. بنابراین کمی ابهام در این خبر وجود دارد که در ادامه مطلب همه جزئیات آن را با هم مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مقایسه پوکو M5 با پوکو M5s

ثبت پوکو X5 5G در FCC

در روزهای اخیر اعلام شده بود که ردمی نوت 12 با نام پوکو معرفی و عرضه می‌شود. حالا گوشی جدید با عنوان پوکو X5 5G در FCC رویت شده است. اطلاعات به دست آمده از دیتابیس IMEI نشان می‌دهد که مشخصات این گوشی تقریباً با ردمی نوت 12 یکسان است. این گوشی با اسم رمز Sunstone، در سایت گواهینامه FCC با شماره مدل 22111317PG مشخص شده است. شماره مدل ردمی نوت 12 هم 22111317G بود که این موضوع به نوعی تأیید کننده اطلاعات به دست آمده است.

پوکو X5 5G در FCC
اطلاعات پوکو X5 5G در FCC

پوکو X5 5G گواهینامه FCC را با رابط کاربری MIUI 13 که مبتنی بر اندروید 12 ساخته شده، به دست آورده اما در برخی مناطق هم با رابط کاربری MIUI 14 عرضه می‌شود. قبلاً گفته شده بود که به زودی از یک گوشی پوکوی اقتصادی جدید با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 1 رونمایی می‌شود.

همزمان یک گوشی پوکوی جدید با شماره مدل 22101320G رویت شده که امکانات قابل توجهی مثل چیپ‌ست اسنپدراگون +778G دارد که احتمالاً پوکو X5 پرو است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پوکو X5 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: xiaomiui

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید