0

پوکو ایکس 4 جی تی (POCO X4 GT) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

پوکو ایکس 4 جی تی (POCO X4 GT) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 321


پوکو امروز با رونمایی رسمی از پوکو ایکس 4 جی تی به شایعات فراوان پایان داد. در بررسی قیمت، مشخصات فنی و زمان ورود این گوشی به بازار با ما باشید.

کمپانی پوکو امروز و لحظاتی پیش طی رویداد رونمایی رسمی از گوشی‌های جدید خود؛ از دو گوشی پوکو F4 و پوکو X4 جی تی رونمایی کرد. گرچه همه گوشی‌های پوکو را به عنوان محصولاتی ارزان و اقتصادی می‌شناسیم، اما در این میان سری ایکس با قیمت‌های بسیار پایین و در عین حال کیفیت قابل قبول خود جذابیت دیگری دارند.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پوکو (POCO)

قیمت و مشخصات فنی پوکو ایکس 4 جی تی (POCO X4 GT)

پوکو ایکس 4 جی تی

همانطور که گفته شد امروز در کنار معرفی پوکو F4 به عنوان گوشی پرچمدار پوکو؛ از پوکو X4 جی تی نیز رونمایی شد. گرچه معمولا سری گوشی‌های F از محصولات پوکو را به عنوان قدرتمندترین محصولات آن می‌شناسیم، اما امسال و در شرایطی که به نظر اف 4 تنها یک ارتقای جزئی نسبت به اف 3 به نظر می‌رسد؛ پوکو X4 جی تی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

این دستگاه که با پردازنده جدید و 5 نانومتری مدیاتک، یعنی مدیاتک دایمنسیتی 8100 عرضه شده است جذابیت‌های بیشتری نسبت به گوشی جدید سری اف دارد. در این پردازنده که با معماری TSMC ساخته شده است، چهار هسته چهار هسته Cortex-A78 و GPU جدید Mali-G610 MC6 به کار بسته شده است.

ایکس 4 جی تی هم با نرخ نوسازی صفحه 144 هرتزی به خوبی مفهوم پسوند GT در نام خود را متبلور کرده است چراکه معمولا سری گوشی‌های جی تی برند پوکو را به عنوان محصولات گیمینگ می‌شناسند. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر 6.6 اینچی و ال‌سی‌دی این محصول باید به وضوح 1080 در 2460 پیکسل و توانایی نمایش 1 میلیارد رنگ اشاره کرد که از دالبی ویژن هم پشتیبانی می‌کند. از نمایشگر که با گوریلا گلس 5 حفاظت می‌شود؛ حداکثر روشنایی 650 نیت را ارائه می‌کند.

پوکو ایکس 4 جی تی

X4 GT نیز مانند X3 GT از سیستم خنک‌کننده مایع برخوردار است، اما در عوض محفظه بخار آن 32 درصد بزرگتر شده و علاوه بر آن حالا 7 لایه گرافیتی تعبیه شده است.

این گوشی با 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و در نسخه‌هایی با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 عرضه می‌شود. پوکو مدعی است که با درخواست هواداران خود راضی به بازگرداندن جک 3.5 میلی‌متری هدفون به گوشی جدید شده و در نتیجه نگرانی درباره اتصال هدفون نخواهید داشت.

در مورد باتری نیز برای X4 FT یک باتری بزرگ 5080 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که از سرعت شارژ 67 وات پشتیبانی می‌کند و در نتیجه تنها در 46 دقیقه از 0 تا 100 کاملا شارژ می‌شود.

مدل جی تی همچنین به دوربینی 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی تجهیز شده که دو سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید و ماکرو 2 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. از این منظر، ایکس 4 جی تی تفاوتی با اف 4 ندارد.

دیگر ویژگی‌های قابل ذکر دستگاه نیز عبارتند از حسگر اثرانگشت جنبی، اتصال 5G، وای‌فای 5، بلوتوث 5.3 و البته NFC. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پوکو ایکس 4 جی تی چیست؟ نظرات خود را در این باره با کاربران در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید