0

پوستر و تیزر جدیدی از فصل ششم ریک و مورتی منتشر شد

پوستر و تیزر جدیدی از فصل ششم ریک و مورتی منتشر شد
بازدید 163


انیمیشن سریالی ریک و مورتی از محبوب‌ترین انیمیشن‌ها در سالیان اخیر بوده و حالا پوستر و تیزر جدیدی از فصل ششم ریک و مورتی منتشر شده است.

این روزها، یکی از مجموعه‌های پر طرفدار مخاطبین، انیمیشن بزرگسال ریک و مورتی‌ است. این انیمیشن که توسط شبکه Adult Swim ساخته شده است؛ ماجرای پدربزرگی دیوانه و نابغه به نام ریک را روایت می‌کند که همراه نوه‌‌اش مورتی ماجراهایی دیوانه‌وار را پشت سر می‌گذارند.

آبان تتر

فصل اول این سریال در سال 2013 منتشر شد و خیلی زود در میان سریال‌های درجه یک قرار گرفت. حال، با گذشت 9 سال از شروع این سریال و پخش پنج فصل، طرفداران این انیمیشن انتظار فصل ششم ریک و مورتی را می‌کشند.

بیشتر بخوانید: بهترین مینی سریال های 2022

تیزر جدیدی از فصل ششم ریک و مورتی

در تیزر منتشر شده، شاهد آزمایشگاهی هستیم که نابود می‌شود و در آتش می‌سوزد. به نظر می‌رسد، این تیزر بی ارتباط با اتفاقات پایان فصل پنجم نباشد؛ فصل پنجم ریک و مورتی در حالی تمام شد که اویل مورتی به بعد دیگری از واقعیت سفر کرد و مایع پورتال ریک نیز به اتمام رسید.

طرفداران خوب می‌دانند که تفنگ پورتال ریک از قسمت اول این سریال وجود داشت و در خیلی از قسمت‌های این انیمیشن بزرگسال باعث نجات و فرار ریک و مورتی از اتفاقات ناگوار بود؛ اما سازندگان در پایان فصل پنجم تصمیم گرفتند، مهم‌ترین وسیله روایتشان را نابود کنند. حال مخاطب با سؤالی بزرگ به استقبال فصل ششم ریک و مورتی می‌روند؛ آیا ریک می‌تواند دوباره تفنگ پورتال را  بسازد یا خیر؟

تیزر جدیدی از فصل ششم ریک و مورتی

 

حال یک ماه مانده به آغاز فصل ششم ریک و مورتی، سایتی اسرارآمیز به نام Wormageddon راه‌اندازی شده است. در این سایت شمارشگری قرار دارد که به نظر می‌رسد با صفر شدن آن، رازی بزرگ افشا می‌شود. همچنین شبکه Adult Swim در اقدامی جالب تصمیم گرفته است که فصل جدید ریک و مورتی را از شبکه‌های HBO Max و هولو نیز منتشر کند تا مخاطبان بیشتری به فصل ششم دسترسی داشته باشند.

فصل ششم انیمیشن بزرگسال ریک و مورتی در تاریخ 4 سپتامبر (13 شهریور) منتشر می‌شود. در پایان، تیزر فصل جدید ریک و مورتی را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره انتشار تیزر جدیدی از فصل ششم ریک و مورتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید