0

پشتیبانی PS5 از رزولوشن 1440P با آپدیت جدید سونی

پشتیبانی PS5 از رزولوشن 1440P با آپدیت جدید سونی
بازدید 228

[ad_1]

شرکت سونی در آخرین بروزرسانی بزرگ خود، امکان پشتیبانی PS5 از رزولوشن 1440P را برای همه کاربران این کنسول در سراسر جهان ارائه داده است.

آبان تتر

اخیرا سونی با انتشار آپدیت بزرگ پلی استیشن 5، امکانات بسیاری بیشتری در اختیار کاربران پرشمار این کنسول نسل نهمی قرار داده است. حالا کاربر می‌تواند رزولوشن خروجی دستگاه را روی 1440p تنظیم کند و از برخی قابلیت‌های دیگر چون رابط کاربری بهبود یافته و البته Gamelistها که عملا توانایی ساخت ساخت فولدر برای دسته‌بندی بازی‌ها را به گیمر می‌دهند برخوردار شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های پلی استیشن 5 در سال 2022

پشتیبانی PS5 از رزولوشن 1440P

آپدیت جدید از چندی پیش به طور آزمایشی در اختیار شماری از گیمرها قرار گرفته بود و حالا با سربلند بیرون آمدن از این تست‌ها، بالاخره برای همه عرضه شده است.

حال، کاربرانی که کنسول پلی استیشن 5 سونی را به نمایشگری با رزولوشن 1440 متصل کرده‌ باشند، بیشتر از تجربه بازی ویدیویی با پی اس 5 لذت خواهند برد.

یکی دیگر از قابلیت‌های این بازی که با این بروزرسانی از راه می‌رسد امکان مقایسه ساده و دقیق صدای سه‌بعدی با صدای استریو است، تا بازیکن بتواند با درک تفاوت این دو، انتخاب مناسب خود را برای بهترین تجربه صوتی داشته باشد.

گسترش قابلیت کنترل صوتی پلی استیشن 5 و بهبود نرم‌افزار موبایلی PS هم از پیشرفت‌هایی هستند که سونی در زمان عرضه‌ آپدیت جدید PS5 به آن‌ها اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پشتیبانی PS5 از رزولوشن 1440P چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید